• تیر ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۴:۵۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

شاه محمدی خبر داد:
جدول گذاری و بهینه سازی معابر منطقه ۵ کرج/ اجرای کلکتور در بلوار شهید ایرانی

روتیتر: سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج از اجرای هزار و ۵۰۰ متر عملیات جدولگذاری و هزار و ۴۰۰ متر عملیات کلکتور به منظور جمع آوری آبهای سطحی در بلوار شهید ایرانی این منطقه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، مرتضی شاه محمدی گفت: هدف از اجرای این دو طرح را مناسب سازی پیاده روها و جداول حاشیه خیابان های شهر و تسهیل در تردد و عبور و مرور ذکرکرد.

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری، هدایت و جمع آوری آبهای سطحی و در نهایت ارتقاء سطح کیفی معابر و خدمات رسانی به شهروندان را از دیگر اهداف اجرای عملیات جدولگذاری و کلکتور جمع آوری آبهای سطحی در بلوار شهید ایرانی این منطقه دانست.

شاه محمدی در ادامه به تشریح جزئیات عملیات های عمرانی مذکور پرداخت و افزود: پس از بررسی و مطالعات کارشناسی، عملیات جدول گذاری در خیابانهای پونه، تاجداری، حاتمی، پارک پدر به طول هزار و ۵۰۰ متر به صورت کانیو در دستور کار قرار گرفت و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال اجرائی شد.

این مسئول گفت: عملیات اجرای کلکتور در بلوار شهید ایرانی جهت جمع آوری آبهای سطحی نیز به طول هزار و ۴۰۰ متر طول و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال به انجام رسیده است.

وی در پایان بیان کرد: عملیات جدول گذاری در خیابان تاجداری و کوکب شرقی واقع در بلوار الغدیر هم در دست اقدام می باشد و این روند همچنان در سطح منطقه ۵ شهرداری کرج ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *