• تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۰۳:۰۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

در منطقه ۴ کرج؛
۲۷ هزار متربع خط کشی محوری و منقطع اجرایی شد

روتیتر: مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج در تشریح اقدامات ترافیکی انجام شده در این منطقه از انجام بیش از ۲۷ هزار مترمربع عملیات خط کشی محوری و منقطع معابر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، سید رضا فیض عنوان کرد: حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ شهرداری کرج طی هفته های گذشته اقدامات مطلوبی را در راستای ایمن سازی معابر و افزایش رفاه حال عابران به انجام رسانده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج، اظهار داشت: اجرای ۱۵ هزار عملیات خط کشی محوری ممتد و ۱۲ هزار مترمربع خط کشی منقطع در خیابان ۱۱۲ و کمربندی گلستان از جمله اقدامات ترافیکی حوزه مذکور می باشد.

نصب تعداد ۴۰۰ عدد چشم ببری، ۷۵۰ عدد گل میخ و ۵۰۰ عدد استوانه ایمنی در بلوار ارم از دیگر اقدامات حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ شهرداری کرج بود که این مسئول به آنها اشاره کرد و از نصب و ایجاد علائم ایمنی در محدوده پل سوم خرداد نرسیده به تقاطع دانش خبر داد.

فیض با بیان اینکه خط کشی خیابان ها جزء اقداماتی است که در راستای ارتقاء مبلمان شهری انجام می‌شود، افزود: این مهم عامل موثری در نظم دهی به ترافیک شهری و به تبع آن کاهش تصادفات و پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی است ضمن آنکه این امر نقش به سزایی در افزایش توان دیداری رانندگان ایفا می کند و نیز موجب افزایش ضریب ایمنی، تسریع و سهولت در تردد خودروها می شود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج در پایان با تاکید بر اینکه باید تمهیدات ویژه و لازم برای ارتقاء ضریب امنیت شهروندان اتخاذ شود، بیان کرد: رسیدن به این مهم از اولویت‌ هایی است که متولیان و دستگاه‌ های ذیربط با موضوع ترافیک بر انجام آن تاکید دارند و در این منطقه نیز با جدیت تمام پیگیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *