• تیر ۱۶, ۱۴۰۳ ۰۰:۵۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

با اجرای نمای پلیمری؛
دیواره های شهر رنگ اصالت به خود می گیرد

روتیتر: مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از بهسازی جداره های کوتاه شهری با استفاده از پوشش پلیمری نمای آجری خبر داد و گفت: هدف از اجرای این اقدام زنده کردن خاطرات کرج کهن برای شهروندان است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،الهام باقری با یادآوری وظایف سازمان در راستای دستیابی به اهداف تبیین و برنامه ریزی شده به منظور ساماندهی سیما و منظر شهری این خبر را اعلام کرد و افزود: در این خصوص سازمان زیباسازی اقدام به بهسازی جداره های محدوده میدان شهدا تا امام زاده حسن (ع) کرده است.

این مسئول اضافه کرد: محدوده مذکور بر اثر عوامل محیطی دچار فرسودگی و نازیبایی شهری شده بود که با اقدام سازمان در خصوص رفع این موارد، چهره شهر رنگی متفاوت به خود گرفت.

وی در تشریح طرح جداره ها به پوشش پلیمری آجری با عنوان باتیس اشاره و بیان کرد: با توجه به اهمیت فضاهای عمومی، ایجاد آرامش روانی و فضای خاطره انگیز در شهر، استفاده از پوشش پلیمری مذکور به منظور حفظ اصالت و هویت معماری ایرانی همچنین بازگرداندن حال و هوای گذشته به خیابان های کرج در دستور کار قرار گرفت.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از دوام بیشتر و استفاده کمتر از مواد آلاینده زیست محیطی به عنوان مزایای استفاده از پوشش پلیمری باتیس یاد و خاطر نشان کرد: ایجاد تنوع در اجرای طرح های بصری به عنوان یکی دیگر از اهداف استفاده از این پوشش مد نظر قرار گرفته است.

باقری در پایان اضافه کرد: با توجه به اینکه این روش می تواند در بهسازی نماهای شهری جایگزین روش های پرهزینه و قدیمی شود، سازمان در نظر دارد در اقدام بعدی جداره های محور شهید بهشتی حد فاصل چهار راه امام تا سه راه رجایی شهر را نیز با این روش بهسازی نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *