• تیر ۹, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

سعیدی سیرائی تاکید کرد:
توجه به فرهنگ اسلامی الگوی برنامه های فرهنگی باشد

روتیتر: عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: تدوین برنامه های هدفمند و اثرگذار در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی انقلابی در جامعه، از جمله وظایفی است که مدیران اجرایی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،مصطفی سعیدی سیرائی عنوان کرد: احیای فرهنگ ایرانی، اسلامی و انقلابی مهمترین خواسته رهبر معظم انقلاب از مسئولان و کارگزارن نظام جمهوری اسلامی است که همه باید برای تحقق آن بیش از پیش کوشا باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرائی در سطح شهر و استان باید شکاف ها و نقاط آسیب پذیر فرهنگی را در مناطق مختلف شهر با دقت هر چه تمامتر تشخیص دهند و برای رفع آن برنامه های واحدی را با دیدگاه های مشابه داشته باشند.

سعیدی سیرائی افزود: احیای فرهنگ اسلامی انقلابی و نهادینه کردن اخلاق در جامعه از مسیر مطالعه و توسعه فکری می گذرد که مسئولان فرهنگی به خصوص در دستگاه مدیریت شهری باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند تا موجب برقراری آرامش و احساس امنیت در جامعه شده و افزایش علاقه مندی نسل جوان و اعضای خانواده ها را نسبت به فرهنگ و کشور تضمین کنند.

این مسئول ارشد شهری بیان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج می تواند موتور محرکه و احیاگر فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی باشند و با فراهم آوردن شرایط مناسب در سطح شهر تقویت بنیه اعتقادی جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان را محقق کرده تا در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان صف آرایی کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای توسعه فرهنگی شهر کرج و به منظور آنکه تمامی امکانات و برنامه های فرهنگی با مساوات میان مناطق توزیع شود این پیشنهاد را می دهیم که اداره فرهنگی در تمامی مناطق ۱۲گانه شهرداری این کلانشهر ایجاد شود تا با آگاهی از خواسته ها و کاستی های فرهنگی در نقاط مختلف شهر برنامه های مدونی اتخاذ شده و به ارتقاء سطح فرهنگ در کرج کمک شایانی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *