• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۴:۵۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

کیان خبر داد:
عملیات بهسازی بلوار بیهقی در منطقه ۷ کرج اجرایی شد

Byrotit

آوریل 24, 2016 #شهرداری کرج, #کیان

روتیتر: مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج از اتمام عملیات بهسازی و بازسازی حاشیه بلوار بیهقی در این منطقه در متراژی بالغ بر ۸۰۰ متر مربع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، علیرضا کیان گفت: با اعلام این مطلب عنوان کرد: با توجه به اهمیت بهسازی و زیباسازی محیط و منظر شهری، بازسازی معابر بوستانها و فضاهای سبز منطقه ۷ شهرداری کرج در دستور کار حوزه فضای سبز منطقه قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج افزود: بر این اساس حدود ۷۶۵ مترمربع عملیات کاشت گلهای رز و درختچه، ۲۷ متر مربع گل ثابت پوششی و ۸۸ اصله نهال در بلوار بیهقی انجام شده است.

کیان، ایجاد فضای سبز شهری و توسعه آن را از ضرورت های مهم مدیریت شهری خواند و گفت: مدیریت فضای سبز شهری تمامی مراحل ارزیابی، طــراحی و کاشت متناسب با محـل را برعهده دارد و نظارت در حفـظ و نگهداری آن نیز برعهده مردم می باشد که این مهم نیز شاخص اصلی فعالیت های فضای سبز شهرداری منطقه ۷ کرج است.

این مسئول در پایان بیان کرد: فضای سبز شهری به عنوان بخش جاندار محیط شهری، مکمل بخش بی‌جان شهر است که در سلامت روحی و روانی شهروندان نقش بسزایی دارد و حوزه فضای سبز منطقه ۷ شهرداری کرج هم به دنبال اجرایی کردن پروژه‌هایی است تا با ایجاد فضایی مناسب برای شهروندان آنها را از سرانه های فضای سبز بهره‌مند نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *