• تیر ۹, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

با اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت:
۴ هزار مترمربع از معابر منطقه ۲ کرج ساماندهی شدند

روتیتر: مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج از اجرای بیش از چهار هزار مترمربع عملیات لکه گیری آسفالت در سطح معابر این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، احمد رضا خلوصی گفت: با هدف ارتقاء کیفی و بهسازی معابر عملیات لکه گیری و مرمت آسفالت در برخی خیابانهای اصلی و فرعی منطقه ۲ شهرداری کرج اجرایی شد.

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج افزود: در اجرای برنامه های عمرانی منطقه عملیات روکش آسفالت، لکه گیری و ساماندهی محدوده هایی که آبگیر هستند جزء اولویت ها به حساب می آیند و تمام معابری که نیاز به ترمیم و یا روکش آسفالت داشته باشند شناسایی و عملیات ترمیم و روکش آسفالت در این نقاط اجرا می شود.

خلوصی ادامه داد: بر این اساس طی اردیبهشت ماه سال جاری اداره عمران منطقه ۲ شهرداری کرج عملیات روکش دستی آسفالت را در شهرک استاندارد با استفاده از ۴۳۰ تن آسفالت به مساحت سه هزار و ۸۰۰ مترمربع اجرایی کرد.

این مسئول گفت: آسفالت بلوار دودانگه به مساحت ۳۲۸ مترمربع با استفاده از ۳۷ تن آسفالت از دیگر اقدامات عمرانی منطقه طی هفته های اخیر می باشد.

وی گفت: نصب و اصلاح ۶ سرعت گیر در بلوار دودانگه، بلوار آتش نشانی، ایستگاه راه آهن حسین آباد و انتهای نامجو نیز در حال انجام است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج در پایان از مشارکت شهروندان در اجرای طرح های عمرانی قدردانی کرد و افزود: خدمت خالصانه به مردم هدف مشترک همه مسئولان شهری و استانی است از این رو در سایه همفکری و همدلی باید روحیه تعامل ترویج و تقویت شود تا بتوانیم مأموریت سنگین خدمت رسانی به مردم را با توجه به اقتصاد مقاومتی به نحو احسن به انجام برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *