• تیر ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۴:۰۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

به منظور آبیاری قطره ای :
۳ هزار متر عملیات لوله گذاری در منطقه ۱ کرج صورت گرفت

روتیتر: مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج از اجرای بیش از سه هزار متر عملیات لوله گذاری در حاشیه پل جانبازان و بلوار شورا به منظور اجرایی شدن سیستم آبیاری قطره ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، مصطفی خدابین گفت: حوزه فضای سبز منطقه ۱ شهرداری کرج طی هفته های اخیر اقدامات مطلوبی را در راستای آبیاری عرصه های سبز منطقه با استفاده از سیستم آبیاری قطره ای و بسترسازی مناسب برای کاشت گل و گیاه اجرایی کرده است.

مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج اظهار داشت: ایجاد سیستم آبیاری تحت فشار در لچکی حاشیه شرقی پل جانبازان با اجرای سه هزار متر عملیات لوله گذاری از جمله فعالیت های این حوزه می باشد.

خدابین بیان کرد: همچنین لچکی انتهای بلوار شورا مجهز به سیستم آبیاری قطره ای شده است که برای تحقق این امر ۳۰۰ متر لوله گذاری به اجرا رسیده است.

این مسئول در ادامه افزود : هزار و ۵۰۰ اصله از نهال های تازه کاشت در منطقه ۱ شهرداری کرج نیز آبیاری شده اند و در لچکی انتهای بلوار شورا (خیابان تهران) ۴۱۳ مترمربع عملیات بسترسازی، کاشت گل، گیاه و درخت صورت گرفته است.

وی یادآور شد: حوزه فضای سبز منطقه ۱ شهرداری کرج آماده سازی بستر، پابیل، کند و کوب، کاشت گل و گیاه در چند نقطه از جمله حاشیه شرقی خیابان چالوس، لچکی رمپ کندرو بلوار شورا و حاشیه پیاده روی مقابل فرهنگسرای غدیر در اسلام آباد را نیز به انجام رسانده است.

تهیه ۶۰ کامیون خاک زراعی به منظور استفاده در عرصه های فضای سبز و عملیات خاکریزی، رگلاژ، تسطیح و آماده سازی بستر در دوربرگردان روبروی پارک بسیج به متراژ ۱۵ مترمکعب از دیگر فعالیت های چند هفته اخیر در منطقه ۱ شهرداری کرج بود که خدابین به آنها اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *