• تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۰۱:۵۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال؛
پارک محله ای ماهواره امید در فاز ۴ مهرشهر بازسازی می شود

روتیتر:مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج از آغاز عملیات بهسازی و بازسازی پارک محله ای ماهواره امید به مساحتی بیش از ۴ هزار مترمربع در فاز ۴ مهرشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، سید رضا فیض گفت: با همت حوزه فضای سبز و اداره عمران منطقه ۴ شهرداری کرج عملیات بازسازی و بهسازی پارک محله ای ماهواره امید با مساحت چهار هزار و ۲۳۱ مترمربع واقع در فاز ۴ مهرشهر، بلوار شهید خانزاده، در دست اقدام می باشد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج اظهار داشت: عملیات بازسازی و بهسازی این پارک با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است و تا پایان خرداد ماه نیز به اتمام می رسد.

فیض گفت: بازسازی بیش از ۷۵۰ متر مربع کفپوش معابر، ۶۸۰ متر مربع جدول گذاری، نصب دو عدد آلاچیق، یک ست مجموعه تندرستی و پایه چراغ های کوتاه به تعداد ۲۷ عدد از جمله اقداماتی است که در عملیات بهسازی و باز سازی این پارک در دستور کار قرار دارد.

این مسئول افزود: نصب نیمکت به تعداد ۳۵ عدد، سطل زباله به تعداد ۳۵ عدد و همچنین ایجاد ۲ آبخوری از دیگر فعالیت هایی است که در پارک محله ای ماهواره ای امید به اجرا در می آید.

وی در پایان اشاره کرد: بهسازی و توسعه فضاهای سبز به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های منطقه ۴ شهرداری کرج بوده و مدیریت شهری کرج نیز در راستای ارتقای خدمت رسانی و افزایش سلامت روحی و روانی شهروندان برای تحقق آن برنامه ریزی های گسترده ای را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *