• تیر ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۴:۴۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

با عنوان «استغاثه مهدوی» برگزار می‌شود:
احیای شب نیمه شعبان در ۵ بقعه مقدس قم

روتیتر: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: در پنج بقعه و مکان مقدس، مراسم احیای نیمه شعبان با تدارک میزبانی از ۷ هزار نفر برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل حسینی مقدم با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد امام عصر(عج) اظهار کرد: به همین مناسبت در پنج بقعه و مکان مقدس، مراسم احیای شب نیمه شعبان به همت اداره کل اوقاف استان قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: در مسجد امام حسن عسکری(ع) در جوار آستان مقدس امامزاده ناصر(ع)، آستان امامزادگان شاه سید علی(ع) واقع در بلوار ۱۵ خرداد، شاه ابراهیم(ع) در خیابان شاه ابراهیم و ابراهیم و احمد(ع) واقع در بلوار شهید روحانی و نیز مصلای قم با همکاری اداره کل اوقاف، احیای شب نیمه شعبان با عنوان «استغاثه مهدوی» برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان این‌که «سفره اطعام سحری برای حدود ۷ هزار نفر تدارک دیده شده است» گفت: در صورت استقبال بیشتر، این آمادگی وجود دارد که از همه شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی پذیرایی شود.

حسینی ادامه داد: مراسم احیای شب نیمه شعبان شامل برنامه‌های متنوعی همچون سخنرانی، قرائت دعای کمیل و مناجات شعبانیه، مداحی و مولودی‌خوانی و برپایی نماز جماعت خواهد بود.

وی افزود: در کنار این پنج مکان مقدس، خیمه‌هایی با غرفه‌های گوناگون از جمله «کودک و نوجوان» با موضوع مهدویت، پرسش و پاسخ، سوالات اعتقادی، مشاوره وقف و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی و ختم صلوات و قرآن با نیت تعجیل در فرج امام عصر(عج) برپا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *