• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۵:۳۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

رئیس کمیسیون عمران شورای کرج مطرح کرد:
لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اقدامات عمرانی/ لزوم سرعت و دقت در پروژه ها

روتیتر:رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات عمرانی شهر را مهم ارزیابی کرد و گفت: توجه به سرعت، زمانبندی و کیفیت در اجرای پروژه های عمرانی شهرداری کرج منجر به کاهش هزینه ها و به تبع آن موجب ارتقاء کیفی امور اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، سعید فیروزگاه با بیان این مطلب اظهار داشت: بهره گیری از ضوابط، معیارها و استانداردهای ملی در تمامی مراحل طراحی، اجرا، بهره برداری و نگهداری از طرحهای عمرانی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد که در نظام فنی و اجرایی کشور مورد تاکید جدی قرار گرفته است.

وی هدف از توجه به سرعت و کیفیت پروژه ها را رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و اهمیت دادن به مهم ترین وظیفه شهرداری که همان خدمت رسانی است عنوان کرد.

این عضو شورا افزود: هر شهری جهت توسعه و پیشرفت و آبادانی نیازمند اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر اعم از احداث خیابانها و پارکهای جدید همچنین مرمت و نگهداری ابنیه انجام شده قبلی می باشد که تحقق این امور نیازمند بودجه و منابع مالی لازم و نیروی انسانی مستعد و کارآزموده می باشد.

فیروزگاه با مثبت ارزیابی کردن روند اجرای پروژه های عمرانی در شهر به بهره برداری از تقاطعات غیر همسطع و پل هایی که تاکنون احداث شده اشاره و بیان کرد: پس از احداث این پروژه های عمرانی ترافیکی٬ تحقق اهداف مدیریت شهری که کسب رضایت شهروندان و کاهش ترافیک از جمله محورهای مهم آن است را شاهد هستیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: شهرداری کرج گام مهمی در خصوص انجام پروژه های بزرگ عمرانی جهت توسعه شهر برداشته است و البته در حاشیه انجام این پروژه ها نکات و کمبودهای به چشم می خورد که بررسی و پیگیری و اصلاح آنها ضروری می باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر اکثر پروژه های عمرانی فعال است، گفت: با این حال و با وجود فعالیت گسترده عمرانی در سطح شهر در برخی موارد با مشکلاتی در خصوص تملک مواجه هستیم که اعضای شورای شهر بر اجرایی شدن این مسیر گشایی ها تاکید دارند، تا بتوانند تعهد خود را به شهر و شهروندان کرجی ادا کنند.

این مسئول با بیان اینکه هر پروژه عمرانی به مرور زمان هویت شهر را می سازد٬ اظهار داشت: دقت در مطالعات و طراحی پروژه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که پروژه های عمرانی به عنوان یک سازه اجتماعی همواره در معرض دید شهروندان است و در صورت رعایت موارد مذکور٬ شهری متناسب با استانداردهای مطلوب خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *