• تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۰۳:۲۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

با توزیع بیش از هزار تن آسفالت؛
معابر منطقه ۷ کرج استاندارد سازی شدند

روتیتر: مدیر منطقه۷ شهرداری کرج گفت: در راستای استانداردسازی و ساماندهی معابر اصلی و فرعی این منطقه هزار و ۵۸۸ تن آسفالت در سطح منطقه توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، علیرضا کیان گفت: اداره عمران منطقه ۷ شهرداری کرج طی دو هفته گذشته با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، عملیات لکه گیری و روکش آسفالت را در برخی از معابر این منطقه به اجرا رسانده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج اظهار داشت: این عملیات عمرانی در خیابان های هشتم فاز ۳ هر سه بلوک و پنجم فاز ۳ بلوک یک را انجام شده است که این امر تا مرتفع شدن مشکلات و ساماندهی معابر دیگر نیز به صورت مطلوب ادامه خواهد داشت.

کیان گفت: در سال جاری شهرداری منطقه ۷ کرج بر آن است تا با تعامل بیش از پیش با شهروندان، پروژه های عمرانی را به منظور افزایش رفاه شهر و شهروندان در سطح منطقه اجرایی نماید و خدمت رسانی بی منت و صادقانه به شهروندان را در دستور کار قرار داده است.

این مسئول بیان کرد: به دنبال آنیم تا با فراهم آوردن شرایطی برای رفاه حال همشهریان، نسبت به تامین مطالبات و دغدغه های مردم و توسعه سرانه های خدماتی و امکانات فرهنگی، ورزشی، عمرانی و مذهبی گام های موثری را برداریم.
مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج در پایان خاطر نشان کرد: حوزه های مختلف شهرداری این منطقه با توجه به درخواست شهروندان، انجام پروژه هایی نظیر حفظ، نگهداری و افزایش سرانه فضای سبز، همسطح سازی و اصلاح معابر را با رعایت اصل تکریم ارباب در دستور کار قرار داده است که امید می رود با مشارکت و همراهی شهروندان در پرداخت به موقع عوارض نوسازی، اعتبارات مورد نیاز به منظور عملیاتی کردن آنها تامین شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *