• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۴:۴۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

خلوصی تاکیدکرد:
رسیدگی به خواسته های مردمی اولویت اصلی منطقه ۲ کرج است

روتیتر:مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج گفت: رسیدگی به نظرات و شکایات اعلام شده از سوی سامانه ارتباط مردمی۱۳۷ جزء اولویت های اساسی این منطقه در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان است که بر این اساس تا به حال اقدامات مطلوبی در زمینه جمع آوری متکدیان و رفع سد معبر در سطح شهر به اجرا درآمده است.

به گزارش پایگاه بخیر و تحلیلی رویتتر، احمد رضا خلوصی گفت: معضل سد معبر در سطح منطقه ۲ شهرداری کرج بیشترین شکایات مردمی را به سامانه ۱۳۷ داشته است که پرسنل حوزه خدمات شهری منطقه با سرعت و در کمترین زمان به شکایات واصله رسیدگی کردند و رضایت نسبی شهروندان را در این زمینه کسب نموده اند.

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج اظهار داشت: پاکسازی محله به محله و طرح های جهادی تنظیف شهری در سطح منطقه با توجه به مشکلات شهروندان و بازدیدهای میدانی از دیگر اقداماتی است که توسط حوزه مذکور اجرایی شده است و همچنان تا پایان سال نیز ادامه دارد.

خلوصی سامانه ۱۳۷ را در رسیدگی به شکایات و رفع نیازهای شهروندی بسیار مفید ارزیابی کرد و افزود: این سامانه ابزاری است در اختیار مدیران شهری تا با ارتقاء کیفیت محیط زندگی شهروندان رضایت آنان را جلب نمایند.

این مسئول بیان کرد: حوزه های مختلف منطقه ۲ شهرداری کرج با توجه به گزارشات سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به مرتفع ساختن مشکلات شهروندان با برنامه ریزی های دقیق می پردازند که برخی از این موارد درخواست جمع آوری متکدیان در چهارراه دانشکده و چهارراه مصباح می باشد.

وی اضافه کرد: رفع آبگرفتگی های سطحی در خیابان امام زاده حسن، نظافت معابر شهرک بنفشه و مرتفع ساختن معضل سد معبرخودروهای اسقاطی در چهارراه کارخانه قند از دیگر فعالیت های حوزه خدمات شهری منطقه ۲ شهرداری کرج با توجه به گزارشات مردمی بوده است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج در پایان از شستشوی کانال های سطح منطقه خبر داد و گفت: عملیات پاکسازی زمین پشت مجتمع تاکسیرانی، شست و شوی نرده های سطح منطقه، مخازن و علایم ترافیکی با انجام طرح های جهادی در حال اجرا می باشد و با جدیت پیگیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *