• تیر ۱۶, ۱۴۰۳ ۰۰:۴۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

معاون عمرانی استانداری البرز:
بزرگراه شمالی پیوستی اجتماعی برای رفع دغدغه های ترافیکی است

Byrotit

ژوئن 19, 2016

روتیتر: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه شهرداری کرج مجری طرح بزرگراه شمالی است، گفت: این پروژه یکی از طرح‌های عمرانی بزرگ و ملی است که از جنبه های اقتصادی نیز درآمد زا بوده و برای توسعه این استان بسیار موثر است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، هیربد معصومی با بیان این مطلب در حاشیه بازدید از پروژه در حال تکمیل آزادراه شهدای البرز اظهار داشت: بعد از اتمام پروژه شهید همت، امتداد این مسیر به آزاد راه شهدای البرز و سپس به کنار گذر شمالی استان ختم می‌شود.

معصومی تأکید کرد: علاوه بر توجیه اقتصادی در اجرای این طرح، حجم عمده‌ای از بار ترافیکی ورود استان تعدیل شده و بعنوان یک پیوست اجتماعی بخش قابل توجهی از دغدغه‌های روانی شهروندان نیز از توقف‌های اجباری در حجم ترافیک‌های درون شهری برطرف می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: پروژه آزاد راه شهدای البرز با سرعت هر چه بیشتر در حال تکمیل است و در بازدیدهای میدانی مسائل و موانع، بررسی و نسبت به رفع آن تصمیم‌گیری می‌شود.

وی افزود: در تکمیل پروژه آزاد راه شهید همت نیز برخی نکات فنی وجود دارد که پیشنهادات خود را به وزیر راه و شهرسازی ارائه می‌دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: پروژه کنار گذر شمالی در امتداد آزاد راه شهدای البرز در ورودی استان پیوستی اجتماعی است که تحول اساسی را در منطقه بوجود می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *