• تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۰۴:۳۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

توسط رئیس سازمان حفاظت محیط زیست؛
روند احیای باغ سیب مهرشهر رصد شد

روتیتر: مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج، از بازدید ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص روند احیای باغ سیب مهرشهرخبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، سید رضا فیض گفت: با بیان اینکه باغ سیب مهرشهر کرج با حدود ۳۴۰ هکتار وسعت در نزدیکی کاخ مروارید در جنوب غربی کرج واقع شده است، عنوان کرد: این باغ در کنار باغ جهانشهر کرج سرمایه های زیست محیطی کرج محسوب می شود.

فیض تاکید کرد: باغ سیب مهرشهر به عنوان یک ظرفیت اکولوژیکی قلمداد می شود که علاوه بر اینکه به مثابه ریه تنفسی برای استان البرز عمل می کند از باغات ارزشمند و قدیمی و محل تفرجگاهی کلانشهر کرج می باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه طی بازدید ابتکار از باغ سیب کرج مسائل و مشکلات موجود در رابطه با آن ارائه داده شد، گفت: به اعتقاد معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، بهبود و توسعه باغ سیب منوط به همکاری مسئولان استان به ویژه شهرداری است و سازمان حفاظت محیط زیست نیز مساعدت های مطلوب را انجام خواهد داد، از این رو باید با همت همگانی نسبت به حفظ این فضا اقدام کرد.

وی عنوان کرد: طی توضیحاتی که پیرامون چگونگی روند احیای باغ سیب ارائه شد، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از نحوه احیای باغ سیب و کاشت نهال ها رضایت کامل داشته و از زحمات شهرداری و تعامل خوب این نهاد با سازمان حفاظت محیط زیست قدردانی نمودند.

1395-04-05-87891180

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *