• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۲۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

جهش عمرانی ،ارتقاء فرهنگی ، مشارکت اجتماعی وتوسعه همه جانبه محمد شهر / بخشی از عملکرد ۶ ماهه شهرداری محمد شهر / گزارش تصویری(۱)

Byrotitr

اکتبر 27, 2013

روتیتر: شهر محمد شهر گرچه سال هاست عنوان شهر را یدک می شکد اما سطح خدمات و نیاز های شهر نشینی این شهر ۱۴۰ هزار نفری طی ۴ سال گذشته ارتقاء قابل توجه و منحصر به فردی یافته است به نحوی که در تمامی شاخصه های شهر نشینی ، اجتماعی و عمرانی و فرهنگی این شهر به مدد حمایت های شورای شهر از یک سو و از همه مهمتر به دلیل تلاش ها ، برنامه ها ،پروژه ها و همت شهردار محمد شهر  قباد نعمتی و معاونان و کارکنان شهرداری ، محمد شهر ارتقاء چشمگیری داشته است .

چه در حوزه های عمرانی و چه در حوزه فرهنگی و حتی در بخش کسب درآمد شهرداری محمد شهر با رشد ۳۰۰ در صدی مواجه بوده است  به نحوی که بودجه این شهرداری نسبت به ۳ سال پیش رشد ۳۰۰ در صدی داشته و از ۷ میلیارد به بیش از ۲۲ میلیارد رسیده است .

جهش عمرانی در تمامی بخش های بویژه احداث ، اصلاح ، بهسازی ، آسفالت ، زیر سازی و جدولگذاری و پیاده روسازی خیابان ها به نحوی که دیگر در محمد شهر کوچه و خیابان خاکی نمی توان یافت از وجوه متمایز کننده عملکرد شهرداری محمد شهر به شمار می رود که مهندس نعمتی توانسته است با بکار گیری یکی از قوی ترین تیم های کاری و عمرانی به این مهم دست یابد و چهره روستایی محمد شهر را به کالبدی توسعه سافته بدل سازد .

در زمینه توسعه فضای سبز که بخشی از آن نیز در حوزه عمرانی در زمینه احداث پارک ها و فضای سبز تعریف می شود نیز عملکرد شهرداری محمد شهر چشمگیر و کاملا محسوس است ؛ بهسازی و احداث پارک های محله ای و توسعه پارک جنگلی و تجهیز تمامی پارک ها به ست های ورزشی از مهمترین بخش های عملکردی این شهرداری در این زمینه به شمار می رود.

توجه ویژه به فعالیتهای فرهنگی همواره جزء عملکرد هایی است که چندان مورد توجه عملی شهرداری های قرار نمی گیرد چراکه ورود به این حوزه نیاز مند الزامات و توانمندی ها و ابزار های خاصی است اما شهرداری محمد شهر طی ۴ سال گذشته به صورت جدی و اولویت دار فعالیت های فرهنگی را با مشارکت اجتماعی بالا در دستور کار قرار داده است به نحوی که عملکرد این شهرداری در این حوزه همچون بخش عمرانی چشمگیر و منحصر به فرد است .

برگزاری مراسمات ، دوره های آموزشی فرهنگی ، مسابقات فرهنگی ، جشن های مذهبی و فرهنگی ، مراسمات سوگواری مذهبی و..اختصاص بودجه های مناسب به توسعه فضاهای فرهنگی و آموزشی نظیر فرهنگسراها ، موصلای نماز جمعه ، مساجد ، هیات های مذهیبی و غیره بخشی از فعالیت های فرهنگی این شهرداری به شمار می رود.

اقدمات ترافیکی نظیر خط کشی معابر و نصب علایم راهنمایی و رانندگی به منظور ساماندهی فرهنگ ترافیکی نیز از دیگر بخش های عملکردی شهرداری محمد شهر به شمار می رود که به آن می بایست احداث دور برگردان در چندین نقطه از بلوار اصلی محمد شهر را نیز افزود .

در حوزه خدمات شهری قباد نعمتی به وعده خود مبنی بر مکانیزه کردن فرایند جمع آوری و حمل زباله ها و پسماند ها عمل کرد و در حال حاضر کلیه فرآیند جمع آوری پسماند به صورت مکانیزه انجام می شود .

بی تردید یکی از مهمترین دستاورد های عملکرد شهرداری محمد شهر در زمان قباد نعمتی افزایش ۳۰۰ درصدی بودجه این شهرداری است که توانسته زمینه انجام فعالیت های مورد اشاره را فراهم آورد.

محمد شهر امروز شاهد جهش عمرانی ، توسعه فرهنگی و اجتماعی ، توسعه فضاهای سبز ، ارتقاء خدمات شهری و به صورت کلی توسعه همه جانبه می باشد .

بر همین اساس بخشی از گزارش عملکرد شهرداری محمد شهر بویژه طی ۶ ماه  نخست سال جاری ۱۳۹۲ در زمان تصدی قباد نعمتی به عنوان شهردار ، منتشر می شود تا بیشتر زمینه آشنایی کامل با اقدامات انجام شده در این زمینه فراهم شود.

 

1111 alaeh rahna,ayiiiii elem,aneh mohamad rasorolahhh ipak saloneh varzeshiiii 2222 3333 44444

 

 

10 11 13 12 9 8 6 7 5 4 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *