• تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۰۲:۳۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مدیر منطقه خبر داد:
صدور بیش از ۲۲ مورد پروانه ساختمانی در منطقه ۴

روتیتر: مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج عنوان کرد: حوزه شهرسازی منطقه موفق به صدور ۲۲ مورد پروانه ساختمانی به متراژ بیش از ۲۳ هزار مترمربع زیر بنا درسه ماهه اول سال جاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، سید رضا فیض گفت: با تاکید به ضرورت اجرای مقررات فنی ساختمان در احداث آنها، اظهار داشت: مدیریت شهری کرج کوشیده است با تعیین ضوابط و اجرای قوانین مرتبط، شهروندان را نسبت به ایجاد ساختمان های امن و شکل گیری فضای شهری ایمن ترغیب نماید.

فیض اظهار داشت: منطقه ۴ شهرداری کرج در راستای انجام وظایف خود با توجه به تهیه طرح تفصیلی شهر، نسبت به بازدیدهای میدانی از سطح این منطقه و کنترل مغایرتهای محتمل در اجرای طرح باند نوار سبز که از اهمیت خاصی در منطقه برخوردار است اقدام کرده است.

وی عنوان کرد: در خصوص شبکه معابر هم جهت تدقیق وضع موجود با ضوایط طرح و اجرای مقررات مربوطه بازنگری کلی روی آنها انجام می شود.

این مسئول در خصوص بافتهای فرسوده نیز اذعان داشت: با توجه به اینکه حدود ۸۰ هکتار از سطح منطقه ۴ کرج را بافت فرسوده در بر گرفته، این بافت ها مجدد در حال بررسی است و تسهیلاتی که در این خصوص چه از نظر فنی مهندسی و چه از نظر تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده، در حال پیگیری می باشد.

سیدرضا فیض بیان کرد: پرونده های حوزه شهرسازی منطقه ۴ در راستای تحقق درآمد سال ۹۵ و کنترل مغایرتهای کاربری که مورد استفاده شهروندان می باشد در قالب پرونده طرح تبدیل، به کمسیون ماده صد ارسال می شود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج خاطر نشان کرد: در سه ماه اول سال جاری حدود ۵۰ پرونده طرح تبدیل به کمسیون ماده ۱۰۰ ارسال شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *