• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۲۲:۵۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مدیر منطقه ۱ کرج:
عملیات جدولگذاری و بهینه سازی معابر منطقه ۱ کرج اجرایی شد

روتیتر: مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج از آماده سازی و پخش آسفالت در سطح کوچه ها و همچنین اجرای عملیات جدولگذاری در معابر این منطقه طی هفته اخیرخبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، مصطفی خدابین گفت: با تاکید بر اجرای طرح های زیرساختی در شهر اظهار داشت: رسیدگی به موضوع آسفالت در بحث عمرانی امری ضروری است و عملیات آسفالت معابر این منطقه از شهرداری کرج نیز طبق استانداردهای موجود و با رعایت دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و بر اساس اولویت های پیش بینی شده، انجام می شود.

خدابین عنوان کرد: هدف از اجرای این دو طرح، مناسب سازی پیاده روها و جداول حاشیه خیابان های منطقه ۱ شهرداری کرج و تسهیل در تردد و عبور و مرور شهروندان می باشد.

این مسئول در ادامه به تشریح جزئیات عملیات عمرانی مذکور پرداخت و افزود: عملیات جدولگذاری در خیابان ولیعصر(عج) اسلام آباد به متراژ ۶۵۰ مترمربع به اجرا در آمده است.

وی گفت: به منظور خدمات رسانی هر چه بیشتر به شهر و شهروندان بیش از ۵۷۰ متر مربع عملیات آسفالت و روکش در بلوار ولیعصر و خیابان های گلستان دوم و چهارم عظیمیه اجرایی شد.

مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج عنوان کرد: در این عملیات معابر بلوار ولیعصر(عج) به متراژ ۱۵۰ متر و خیابان گلستان دوم منطقه عظیمیه به متراژی نزدیک به ۲۰۰ متر تحت عملیات آسفالت قرار گرفت که برای هر یک از این معابر به ترتیب بیش از ۲۰ و بیش از ۲۷ تن آسفالت به کار رفته است.

به گفته خدابین، در گلستان چهارم نیز با صرف بیش از ۳۱ تن آسفالت، ۲۲۰ مترمربع از معابر این خیابان ساماندهی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *