• تیر ۱۶, ۱۴۰۳ ۰۱:۴۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مدیرمنطقه ۴ شهرداری کرج خبرداد:
جمع آوری ۱۳ هزار تن نخاله طی ۳ ماهه ابتدای سال۹۵

Byrotit

جولای 11, 2016

روتیتر: مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج عملکرد معاونت خدمات شهری این منطقه طی سه ماهه ابتدایی سال جاری را تشریح کرد و گفت: در این مدت بیش از ۱۳ هزار تن نخاله از سطح این منطقه جمع آوری شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، سید رضا فیض گفت: با بیان اینکه رفاه شهروندان از جمله وظایف مهم مدیریت شهری می باشد، عنوان کرد: تلاش مسئولان در زمینه خدمت رسانی بهینه به شهروندان در راستای وظایف آنان صورت می گیرد؛ بر این اساس معاونت خدمات شهری منطقه ۴ کرج اقداماتی را جهت تحقق این مهم انجام داده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج اظهار داشت: بر این اساس در مدت مذکور بیش از ۱۳ هزار تن نخاله ساختمانی و ۳۹ هزار تن زباله صنعتی و ۱۴۴ کیلو گرم زباله حاصل از رفت و روب از سطح این منطقه جمع آوری شد.

فیض افزود: حمل ۸۲ تن زباله خانگی بصورت روزانه و ۵۳ مترمربع لایروبی در منطقه ۴ شهرداری کرج از دیگر اقداماتی بود که توسط این حوزه خدمات رسان عملیاتی شد.

وی گفت: از دیگر اقدامات این حوزه در راستای تامین رفاه حال شهروندان شامل رفع ۱۰۰ مورد سد معبر و جمع آوری ۲۰ نفر از متکدیان بوده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج خاطر نشان کرد: حوزه کنترل و نظارت این منطقه اقدامات مطلوبی را در زمینه ساخت و سازهای غیر مجاز انجام داده است که شامل ۵۲ مورد جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و برخورد با ۶ مورد از تخلفات ساختمانی با اخذ احکام قضایی بوده است.

این مسئول در ادامه خواستار تسریع فعالیت های اجرایی و خدمتگزاری هرچه بیشتر به مردم از سوی مدیران و مسئولان بخش های مختلف خدماتی منطقه ۴ شهرداری کرج شد.

فیض در پایان بر ضرورت همکاری های متقابل بین شهرداری و شهروندان تاکید کرد و این امر را محور سازندگی و آبادانی شهر خواند و از مردم خواست تعامل بیشتری را با این دستگاه خدمات رسان داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *