• تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۰۲:۳۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

پیام تبریک مدیر کل راه وشهرسازی استان البرز به مناسبت روز خبرنگار

روتیتر: مهندس باقرنیا مدیر کل راه وشهرسازی استان البرز در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت . متن پیام تبریک مهندس باقرنیا به شرح ذیل می باشد :

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، ،مدیر کل راه وشهرسازی استان البرز در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت . در پیام مهندس ابوالفضل باقرنیا آمده است: «قلم و قداست آن در آن چه می‌نگارد، حقیقتی عینی است که در بیان واژه و کلام بارها بر حقانیت آن تاکید شده است. حقانیتی ناب که در تلفیق با تعهدی خالصانه و رسالتی صادقانه در حرفه‌ خبرنگاری عینیت می‌یابد.

تقویم ایران اسلامی در ۱۷ مرداد ماه به پاسداشت تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی و بیان حقایق در چارچوب خبر، به نام روز خبرنگار مزین گشته است. خبرنگارانی که با قلم و بیان صریح و صادقانه در مسیر آگاهی بخشی و حقیقت‌نگاری جامعه گام برمی‌دارند و در این راه پر مشقت و پرتکاپو و مملو از هیاهو با استواری بر عزم و اراده راسخ خویش ایستاده‌اند و با هدف حذف ضعف‌ها و تقویت فرصت‌های جامعه به سمت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی حرکت می‌کنند .

۱۷ مرداد ماه به عنوان روز خبرنگار فرصتی مغتنم پدید آورده است تا یاد و خاطره شهیدان معظم عرصه خبر گرامی داشته شود؛ شهدایی که در سال‌های انقلاب اسلامی و روزها و سال‌های دفاع مقدس با خون سرخ خویش بر اعتلای قداست خبر و قلم استوارانه ایستادند و امتدادی سرخ از تعهد در رسالت خبرنگاری آفریدند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و خانواده بزرگ اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه استان البرز که بی‌چشمداشت در این عرصه فعالیت می‌کنند، توفیق روزافزون این عزیزان متعهد را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *