• تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۰۴:۲۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

طرح حذف زوائد فیزیکی و بصری در منطقه ۷ کرج اجرایی شد

روتیتر: مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج از اجرای طرح حذف زوائد فیزیکی و نازیبایی‌های بصری در نواحی این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، سید رضا فیض گفت: با تأکید بر لزوم بهسازی، آراستگی و ایمن‌سازی معابر و محیط‌های شهری، تصریح کرد: به‌منظور رسیدگی به درخواست‌های شهروندان و تسهیل تردد عابران پیاده و وسائط نقلیه، طرح حذف زوائد فیزیکی و نازیبایی‌های بصری در سطح منطقه ۷ کرج در حال اجرا می‌باشد.

فیض اظهار داشت: با توجه به اهمیت امنیت شهروندان، در این راستا این منطقه اقدام به جمع‌آوری ۳۲۰ مورد تابلوهای غیرمجاز ایستاده و سیار و ۱۲ مورد داربست‌های غیرمجاز کرده است.

این مسئول همچنین از ساخت و نصب ۱۵ مورد دریچه و پل و قطع ۱۵ مورد کابل‌های برق غیرمجاز فروشندگان سد معبری و همچنین جمع آوری یک هزار و ۸۰۰ مورد از بنرهای مزاحم در این منطقه خبر داد.

وی، رنگ‌آمیزی جداول بلوار شهید محسن کمالی دهقان و بلوار موذن و فلکه اول به طول ۱۲ هزار مترمربع متر، رنگ‌آمیزی دیواری ضلع غربی زندان رجایی شهر (خیابان صمصام)، خیابان قائم به طول ۴۰۰ مترمربع و رنگ‌آمیزی ۳۲۰ مورد پایه تابلو و ترمیم پایه شاسی معابر و رنگ‌آمیزی دیوارهای مدارس سطح منطقه را از دیگر اقدامات انجام‌شده در منطقه ذکر و عنوان کرد: این اقدامات طی یک‌ماهه گذشته عملیاتی شده است.

این مسئول با اشاره به نقش مثبت مبلمان شهری در خدمت‌رسانی به شهروندان عنوان کرد: این مهم در حفظ هویت و زیبایی سیمای شهری و روحیه نشاط شهروندان از اولویت بالایی برخوردار است.

سید رضا فیض در پایان افزود: شهروندان محترم می‌توانند جهت اطلاع‌رسانی و برطرف نمودن مشکلات با سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج تماس گرفته تا عوامل خدمات شهر در اولین فرصت اقدام به برطرف کردن اشکالات مربوطه اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *