• تیر ۹, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

استاندار البرز: زیرساخت های آموزشی استان کافی نیست

Byrotit

سپتامبر 22, 2016

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش متعلق به همه ی مردم است و همه ی سازمان ها و نهادهای مردمی و خیرین باید در کنار مدیران آموزش و پرورش برای خدمت به نظام تعلیم و تربیت در استان به خصوص در البرز گام بردارند.

طهایی گفت: در استان البرز بیش از ۴۲۷ هزار دانش آموز داریم که این جمعیت دانش آموزی با جمعیت چند استان کشور برابری می کند.

وی رشد جمعیت استان البرز نسبت به سایر استان ها را در بخش مهاجرت پذیری رتبه اول دانست و افزود: البرز رتبه نخست در مهاجرت پذیری و رشد جمعیت را دارد.

استاندار البرز بیان داشت: زیربناهای آموزشی در البرز به علت رشد سریع جمعیت پاسخگو نیست و نسبت به استان های دیگر عقب تر هستیم.

وی گفت: از اعضای هیات دولت تدبیر و امید انتظار داریم با اختصاص بودجه ی مناسب به کمک آموزش و پرورش البرز بیایند.

طهایی ادامه داد: در کنار شورای آموزش و پرورش در اتاق فکر، شوراها و سایر جلسات که برای استان برنامه ریزی می کنیم ما آموزش و پرورش را به دلیل نیازهای ویژه ای که در سطح استان دارد در ردیف اول قرار داده ایم.

وی گفت: علاقه مندی جمعیت البرز به تعلیم و تربیت نسبت به سایر استان ها بالاتر است.

استاندار البرز بیان داشت: این استان دربخش اشتغال نیاز به حرفه آموزی دارد و مدارس البرز در بخش مهارت آموزی باید فعال تر شوند.

وی افزود: آموزش و پرورش استان البرز در فضاهای آموزشی مهم ترین مشکل را دارد و وزیر آموزش و پرورش و هیات دولت در کنار خیرین باید به این نیاز اساسی استان پاسخگویی لازم را با کمک دولت به وجود آورند.

وی گفت: دولت تدبیر و امید در بخش درمان استان البرز خدمات خوبی ارایه داده است که قبل از دولت تدبیر و امید ۹۰۰ تخت داشتیم و در این دولت ۱۲۰۰ تخت دیگر اضافه شد.

استاندار بیان داشت: بیش از ۱۰۰ واحد آموزشی در دولت تدبیر و امید در استان البرز به بهره برداری رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *