• تیر ۹, ۱۴۰۳ ۰۹:۳۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مدیریت شهری کرج تمام قد در کنار آموزش و پرورش ایستاد

Byrotit

سپتامبر 24, 2016

عضو شورای اسلامی شهر کرج ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده توسط مدیریت شهری این کلانشهر در راستای اجرای طرح استقبال از مهر گفت: مدیریت شهری در اجرای این طرح تمام قد در کنار آموزش و پرورش ایستاد.

روتیتر – مریم قهرمانی با اعلام این مطلب اظهار داشت: آماده کردن شهر برای حضور شاد دانش آموزان از وظایف مدیریت شهری است تا با انجام به موقع آن فضای حاکم در شهر نشاط و شادابی را به دانش اموزان القاء نماید.

وی افزود: ایجاد محیطی ایمن، سالم، بانشاط و اسلامی برای ورود دانش آموزان به فصل بهار علم و دانش ضروری است و معاونت خدمات شهری شهرداری کرج بر این مهم اهتمام ویژه داشته و با اجرای طرح های متنوع توانسته است، اقدامات متعددی را در شهر اجرا کند.

این عضو شورا اتخاذ تدابیر ترافیکی، زیباسازی شهر، ایمن‌سازی‌ خیابان‌ها و معابر منتهی به مدارس و دانشگاه‌ها، ایجاد سرویس ویژه مدارس و ویژه‌برنامه‌های فرهنگی را ازجمله اقدامات شهرداری کرج در راستای استقبال از مهر عنوان کرد.

قهرمانی بیان داشت: زیباسازی و ترمیم فضای سبز، رفع خطرهای احتمالی در مسیر دانش آموزان، پاکسازی و حذف نخاله های ساختمانی، امحاء پوسترهای تبلیغاتی و شستشوی معابر نزدیک به مدارس نیز از تعهدات اداره خدمات شهری است که این واحد به نحو مطلوبی اقدام به رفع این نیاز کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه کلیه مدیران مناطق با تدبیر و درایت و با حضور پر رنگ خود در اجرای طرح استقبال از مهر کارنامه خوبی در پرونده مدیریت شهری به ثبت رساندند خاطرنشان کرد: مدیریت شهری با اتخاذ اعتباری مضاعف نسبت به سال های گذشته توانست اقدامات ارزنده ای را به ثبت رساند تا یک روز به یادماندنی و شاد برای دانش آموزان و دانشجویان شکل گیرد تا بدون دغدغه به آموزش علم و دانش پرداخته و با فراق باز آینده درخشانی را برای کشور عزیزمان رقم زنند.ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *