• تیر ۹, ۱۴۰۳ ۰۹:۴۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

فیروزگاه پیشنهاد داد؛
احداث پل طبیعت در کرج و ایجاد محور پیاده منظر گردی/لزوم توسعه گردشگری

Byrotit

سپتامبر 26, 2016

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج در هفتادومین جلسه کمیسیون عمران احداث پل طبیعت به منظور توسعه گردشگری و ایجاد محور پیاده منظر گردی را پیشنهاد داد.

به گزارش روتیتر – سعید فیروزگاه با ارائه این پیشنهاد اظهار داشت: توسعه گردشگری پیامدهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را به دنبال دارد ازا ین رو باید راهبردی برای توسعه گردشگری تدوین شود که احداث پل طبیعت می تواند به عنوان یکی از راهبردهای توسعه گردشگری ایفای نقش کند.

وی با اشاره به اینکه کلانشهر کرج در بحث گردشگری و اماکن تفریحی و جاذبه ای محروم است، افزود: با الگو گرفتن از شهرهای بزرگ می توان در توسعه گردشگری کلانشهر کرج اقدامات خوبی انجام داد و با احداث اماکن و جاذبه های طبیعی و ایجاد جذابیت های بصری، تفریحی و اقامتی اقدامات خوبی انجام داد.

فیروزگاه همچنین با اشاره به کمبود فضاهای تفریحی و شاد برای شهروندان در شهر کرج بیان داشت: در این خصوص می توان اقدامات مختلفی انجام داد و طرح های متفاوتی را به اجرا درآورد .

وی، در این خصوص احداث پل طبیعت را از منطقه خیابان کسری تا پارک تنیس پیشنهاد داد و اضافه کرد: اگر در امکان سنجی که توسط کارشناسان و مهندسان امر انجام شود احداث این پل میسر باشد، می تواند به یکی از نقاط گردشگری و جذابیت های شهر تبدیل شود.

به گفته فیروزگاه توسعه اقتصاد شهری و ایجاد منابع درآمد پایدار همواره از دغدغه های مدیران شهری است که تحقق بسیاری از انتظارات و مطالبات شهروندان وابسته به آن است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه گردشگری نقش مؤثری در فرآیند بازسازی فیزیکی محیط های درون شهری بسیاری از شهرها داشته و از این طریق به بهبود تصویر ذهنی این مقصدها منجر شده است، افزود: مهمترین ابعاد و آ ثار توسعه گردشگری را می توان در ابعاد کالبدی، اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی آن جست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *