• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۸:۵۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

عملیات بهسازی ترافیکی در منطقه ۹ شهرداری کرج اجرایی شد

روتیتر: عزیزصدرنژادگفت: از اجرای عملیات بهسازی ترافیک در این منطقه خبر داد و افزود: این مهم با هدف ارتقاء امنیت عابران پیاده اجرایی شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: با هدف ارتقاء امنیت عابران پیاده؛ عملیات بهسازی ترافیکی در منطقه ۹ شهرداری کرج اجرایی شد.
صدرنژاد با اشاره به اینکه عملیات ذکر شده در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان در مدت زمان یک ماه انجام شده است، اظهار داشت: اقدامات ترافیکی در منطقه با هماهنگی پلیس راهور به اتمام رسیده است.

این مسئول از نصب تعداد ۵۳ عدد تابلو علائم ترافیکی و انتظامی بازدارنده و هشدار دهنده، تعویض ۵۲ عدد باتومی معیوب (استوانه ای ایمنی) در سطح معابر منطقه ۹ کرج خبر داد و گفت: این اقدامات در راستای ارتقاء امنیت عابران پیاده و جلوگیری از تصادفات و کاهش ترافیک صورت گرفته است.

وی در ادامه به رنگ آمیزی بلوک های عابر پیاده، سرعت گیرهای آسفالتی، خط کشی محوری و نصب سرعت گیرها، تعمیر و بازسازی و تنظیف تمامی تابلوهای سطح منطقه به عنوان دیگر اقدامات حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه اشاره کردو گفت: آگاهی شهروندان از وضع موجود در معابر موجب کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سطح منطقه می شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود ازنصب دو عدد بولارد در محله چهارصد دستگاه و طرح اصلاح هندسی بلوار علامه جعفری، همچنین احداث پل مکانیزه مقابل گلزار شهدای چهارصد دستگاه در بلوار مذکور در این منطقه خبر داد و یادآور شد: مناسب سازی محل های عبور عابر پیاده در مسیر زیرگذر و پل عابر پیاده در دستور کار این مدیریت قراردارد.

این مسئول در پایان با تاکید بر اینکه باید تمهیدات ویژه و لازم برای ارتقاء ضریب امنیت عابران پیاده اتخاذ گردد، اظهار داشت: رسیدن به این مهم از اولویت‌ هایی است که متولیان و دستگاه‌ های ذیربط با موضوع ترافیک بر انجام آن تاکید دارند و در این منطقه نیز با جدیت تمام پیگیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *