• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۹:۱۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

کرج یکی از شهرهای برتر ایران در حوزه منظر آرایی و طراحی فضای سبز است

روتیتر: سیامک صالحی به دعوت سازمان پارکهای کرج در جلسه کمیته هماهنگی این مجموعه حضور پیدا کرد و کلانشهر کرج را یکی از شهرهای برتر ایران در حوزه منظر آرایی و طراحی فضای سبز دانست.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان البرز، در کمیته هماهنگی امروز که در محل سازمان پارکهای کرج برگزارشد این کلانشهر را یکی از شهرهای برتر ایران در حوزه منظر آرایی و طراحی فضای سبز دانست.
وی با گزارش توضیحاتی جامع، آمار و اطلاعاتی دقیق درباره وضعیت آب استان البرز و شهر کرج ارائه نموده و به بحث و هم اندیشی در خصوص تهدیدات و فرصت های مدیریت آب در فضاهای سبز پرداخت.

صالحی در ادامه سخنان خود ضمن تشکر از مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج، بابت این دغدغه و مطرح نمودن آن به عنوان هدف اصلی سازمان در سال ۹۶ این اقدام را مثبت ارزیابی نموده و نسبت به همکاری و تعامل حداکثری با سازمان اعلام آمادگی کرد.

در بخش دیگری از این جلسه محمدرضا زین العابدینی، مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج، با اشاره به برنامه ریزی های سال آینده این مجموعه، موضوع آب را اولویت اصلی سازمان خواند و حذف چمن و جایگزینی گیاه فیلا درفضای سبز شهر کرج با هدف کنترل مصرف آب همچنین برنامه های اصلاح الگوی آبیاری را از اقدامات مهم سازمان در این خصوص بیان کرد.

این مسئول در پایان سخنان خود اعلام داشت: سازمان با تمام توان اجرایی خود در این موضوع وارد خواهد شد تا قبل بحرانی شدن وضعیت تامین آب فضای سبزشهری برنامه ریزی های لازم منطبق با تکنولوژی های روز انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *