• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

سکوت آقای مدیر کل و توهین یک خبرنگار نمای اوباش در جلسه مدیرکل ارشاد به منتقدان انتصاب های غیر قانونی استاندار

Byrotitr

دسامبر 12, 2013

روتیتر: در جلسه ای که با حضور  مدیرکل ارشاد و مدیر کاملا بی سابقه و بی تجربه روابط عمومی استانداری یک خبرنگار نمای اوباش و بوقچی اقدام به توهین به منتثدان انتصاب های غیر قانونی استاندار البرز و انتصاب برخی افراد با کارنامه های مخدوش و شکست خوردگان سیاسی ، توهین کرد و آنها را مورد اهانت قرار داد ، هرچند این افراد هم اسلاف و هم خلق و خوی عروسک گردانان پشت سر خود هستند اما آنچه تعجب برانگیز است سکوت آقای مدیر کل و اجازه دادن به این خبرنگارنما برای توهین به منتقدان انتصاب های غیر قانونی استاندار فهیم و خدوم استان البرز است .

چراکه موضوع جلسه نمایشگاه کتاب بود  و این خبرنگارنمای اوباش صفت از هر چیزی صحبت کرد جز موضع نشست و تنها به شهردار کرح و منتقدان انتصاب های غیر قانونی استاندار البرز توهین کرد .

حال اینکه چه دلیل و چه فعل و انفعالی بر روی این فرد سب شده است تا همچون برخی دیگر از بوقچی ها به دفاع از انتصاب های غیر قانونی استاندار و تخریب منتقدان حذف نیروهای بومی ، خانواده شهید ، ولایی و توانمند و همسو با مشی دولت بپردازند پاسخش بی تردید می بایست از محلی یافت که این افراد سر در آخور آنها دارند و شریک … و رفیق … هستند .

اما سوالی که مطرح می شود این است که چرا مدیر کل ارشاد مانع از توهین های این فرد به منتقدان مستقل و ارزشی انتصاب های غیر قانونی استاندار البرز نشد و وی را از جلسه بیرون نکرد ؟..

*********

به گزارش روتیتر به نقل از یک سایت خبری :مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در اولین نشست خبری خود به تشریح برنامه های چهارمین نمایشگاه کتاب استان البرز پرداختمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در اولین نشست خبری خود به تشریح برنامه های چهارمین نمایشگاه کتاب استان البرز پرداخت.

سیدموسی حسینی کاشانی در نشست خبری خود با جمعی از اصحاب رسانه ، اظهار داشت ؛ کتاب یکی از ابزار های مهم انتقال پیام می باشد.

وی در ادامه افزود؛جایگاه نوشته روشن و مشخص است و همه بزرگان می گویند کتاب و نوشته جایگاه ویژه ای دارد.

مدیرکل ارشاد البرز در ادامه، برگزاری چهارمین نمایشگاه کتاب البرز را حرکت بزرگ فرهنگی دانست و به برنامه های چهارمین نمایشگاه بزرگ کتاب در البرز اشاره کرد.

وی بابیان اینکه ناشران البرزی در نمایشگاه مورد حمایت قرار گرفته اند، افزود: یکی از سیاست های جدی این اداره کل با برقراری تفاهم نامه های منعقد شده ارائه ۲۰ درصدی تخفیف به ناشران بوده است.

کاشانی عنوان کرد: به همین منظور علاقمندان به تازه های نشر در این نمایشگاه با ۵۰ درصد تخفیف کتاب های ناشران البرزی را خریداری می کنند.

وی زمان برگزاری چهارمین نمایشگاه کتاب البرز را اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه ۲۳ تا ۲۹ آذر ماه در میدان امام حسین (ع)  پارک شهید چمران ، با مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری البرز، شورای  اسلامی شهر و شهرداری کرج، نهاد کتابخانه های عمومی استان، کانون پرورش فکری کودکان در باغ گلها دایر خواهد بود.

کاشانی افزود: ساعت بازدید نمایشگاه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ خواهد بود و برای تمام سلیقه ها با موضوعات مختلف هنری، تاریخی، اجتماعی، فرهنگی و…دیده شده است.

نکته قابل تأمل این نشست خبری حاشیه سازی یکی از حاضرین جلسه بود روالی که جدیداً با تغییرات سطوح مدیریتی در استان البرز شاهد آن می باشیم که عده ای در صدد اعلام حمایتهای خود ازتغییرات استاندار بر آمده و بدونه در نظر گرفتن موقعیت زمانی و موضوعیت جلسه اقدام به صحبت هایی به دور از اخلاق رسانه ای می نمایند .

این فرد که هویتش نیز مشخص نشد ! بدونه مقدمه  و بی ارتباط با موضوع با تهمت هایی سعی در مخدوش کردن چهره یکی از مدیران شهری را داشت و با اشاره به این موضوع که ایشان پرونده فساد مالی دارد و در دوره های قبل مسیر پل آزادگان را برای همشهری های خود عوض کرده  است و اکنون نیز مدیریت یکی از پست هاس مهم شهر را دارد. همچنین بدونه مقدمه  از یکی از سایت های خبری استان انتقاد کرد و گفت این سایت بر ضد استاندار و دولت تدبیر و امید مطلب می نویسد! از مدیرکل اداره ارشاد و فرهنگ درخواست کرد که  جلوی این افراد را بگیرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *