• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۵۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

یک نماینده مجلس :دادن کارت‌های هدیه به نمایندگان اصولی است

Byrotitr

دسامبر 23, 2013

روتیتر:نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی گفت: دادن کارت هدیه به نمایندگان مجلس از سوی برخی نهادها امری اصولی و خیراست و صرف امور محرومان می شود.

به گزارش روتیتر،نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی گفت: دادن کارت هدیه به نمایندگان مجلس از سوی برخی نهادها امری اصولی و خیراست و صرف امور محرومان می شود.
حجت الاسلام ˈمیرقسمت موسوی اصل  افزود: در مسیر دادن کارت نباید رانت ایجاد شود و باید مراقب بود تا هدیه دولت حتما به دست صاحبش برسد.
وی گفت: کارت های هدیه بیشتر از ناحیه دستگاه های حمایتی از جمله کمیته امداد امام (ره) ، بهزیستی و تامین اجتماعی در اختیار نمایندگان قرار می گیرد.
وی افزود: موجودی این کارت ها متفاوت است و معمولا در آستانه مناسبت های مذهبی از جمله ماه مبارک رمضان در اختیار نمایندگان قرار داده می شود تا به دست فقرا، نیازمندان و افراد بی بضاعت حوزه انتخابیه هر نماینده برسد.
وی اظهار کرد: شخص نماینده اصولا نباید از موجودی این کارت ها برای مصارف شخصی هزینه کند و این امر به تقوی و تقید هر فرد به شرع و قانون بستگی دارد.
وی سابقه دادن کارت هدیه به نمایندگان را پس از انقلاب اسلامی و با هدف دستگیری از مستمندان دانست.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر دادن این قبیل کمک ها در حوزه انتخابیه گرمی مغان به نیازمندان گفت: در این دو سال مبلغ قابل توجهی که اصرار دارم رقم آن اعلام نشود با تلاش من، نظارت مسوول دفتر من و توسط ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی گرمی به نیازمندان و افراد مستحق کمک مالی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *