• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

شهرداری کرج منتخب روابط عمومی الکترونیک شد/تجلیل از”پایگاه خبری مدیریت شهری کرج”

Byrotitr

ژانویه 21, 2014

روتیتر:همزمان با دهمین کنفرانس روابط عمومی های ایران و یازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور، شهرداری کرج در حوزه روابط عمومی الکترونیک و رسانه تخصصی فضای مجازی به واسطه فعالیت پویای “پایگاه خبری مدیریت شهری کرج” تجلیل شد.

به گزارش روتیتر ٰدهمین محفل گردهمایی روابط عمومی های کشور در حالی برگزار شد که جمعی از اساتید و متخصصان این حوزه گرد هم آمدند تا ضمن سرلوحه قرار دادن موضوع “روابط عمومی یکپارچه” به عنوان شعار محوری و بنیادین کنفرانس، به تبیین و تشریح مولفه نوینی از اشکال و قالب های کاربردی روابط عمومی بپردازند.

روابط عمومی های برتر کشور نیز در این مراسم در سرفصل های مختلف تجلیل شدند که یکی از مهمترین آیتم های آن تلاش برای تحقق روابط عمومی الکترونیک بود.
شهرداری کرج در این محفل ملی به لحاظ ترویج گری در حوزه روابط عمومی الکترونیک و به واسطه فعالیت پویا و حرفه ای “پایگاه خبری مدیریت شهری کرج” نگاه موسپیدان این عرصه را به خود جلب کرد.
ایجاد بخش های جدید ارتباط مستقیم الکترونیکی شهردار با شهروندان، ارسال خبرنامه الکترونیکی، نظرسنجی الکترونیکی، ایجاد بخش باشگاه خبرنگاران محله، تعاملی بودن سایت، آنلاین و به روز بودن و انتشار سالانه بیش از ۶ هزار خبر و گزارش، طراحی مناسب و جذاب و تولید محتوای غنی بخشی از آیتم هایی بود که پایگاه خبری مدیریت شهری کرج را شایسته تقدیر از سوی کارشناسان کرد.
مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج با اعلام این خبر این مهم را به خانواده بزرگ شهرداری کرج و روابط عمومی های استان البرز تبریک گفت و افزود: با توجه به پیشرفت پرشتاب روابط عمومی در عرصه های مختلف به ویژه ساختارسازی در حوزه الکترونیک این مهم یکی از اصلی ترین سرفصل های این کنفرانس کشوری بود.
علیرضا پیغمبردوست عنوان کرد: ترویج گری و بسترسازی حرفه ای در حوزه روابط عمومی از جمله مواردی بود که داوران و اساتید وادی اطلاع رسانی با نگاه ویژه تری آن را مورد بررسی قرار دادند و در این میان پایگاه خبری مدیریت شهری کرج به عنوان یکی از پویاترین و فعالترین رسانه تخصصی الکترونیکی روابط عمومی ها حائز دریافت لوح تقدیر شد.

این مسئول با قدردانی از حسن نگاه و رویکرد ترکاشوند شهردار کرج و اعضای شورای شهر این موفقیت را حاصل نگرش مطلوب به حوزه روابط عمومی دانست و اظهار امیدواری کرد تا با استمرار حمایت این مجموعه شاهد ارتقاء و موفقیت های بیشتر روابط عمومی شهرداری کرج به عنوان عظیم ترین دستگاه خدمات رسان استان البرز باشیم.
شایان ذکر است در این جشنواره کشوری “احمد خیری” مشاور رسانه ای شهردار کرج و مدیر پایگاه خبری به دلیل ترویج گری در حوزه روابط عمومی الکترونیک با دریافت لوح تقدیر تجلیل شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *