• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۳۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

اکبریان در بازدید از سازمان: پویایی در سازمان فرهنگی ورزشی مشهود است

Byrotitr

فوریه 10, 2014

روتیتر:نماینده مردم کرج در خانه ملت پویایی در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج در ایام اخیر را مشهود و مایه انبساط خاطر نسبی شهر در حوزه فرهنگی دانست.

به گزارش روتیتر،نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی صبح امروز به دعوت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، در این سازمان حضور یافت و به بررسی عملکرد آن طی روزهای گذشته و جاری پرداخت.

عزیز اکبریان با بیان اینکه سازمان فرهنگی ورزشی مجموعه ای پویا در شهرداری کرج است، تصریح کرد: همه بخش ها باید برای ایجاد شاکله مناسب این سازمان در راستای اجرای وظایف ذاتی و اصلی اش، همراهی نمایند.

اکبریان از ضرورت تعریف اهداف و برنامه ریزی در این سازمان به عنوان یک نقشه راهبردی یاد کرد و اذعان داشت: تعیین اهداف کوتاه و بلند مدت برای سازمانی که فعالیت فرهنگی در آن صورت می گیرد، یکی از ضروریات کار سازمانی بخصوص در عرصه ای خطیر و حساس چون فرهنگ و ورزش شهر است.

وی با تاکید بر اینکه به رغم نوپا بودن این سازمان، اقدامات ارزشمندی در آن شکل گرفته و خدمات و برنامه های قابل توجهی در دستور کار قرار دارد، از تجربه برگزاری جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در کرج، به عنوان یک اقدام اثرگذار و شایسته فرهنگی هنری یاد کرد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ماموریت های سازمان ها باید به درستی تفکیک و تبیین شود، از مسئولان امر خواست نسبت به تعیین و تفکیک ماموریت سازمان فرهنگی ورزشی از دیگر مجموعه ها و دستگاه های مشابه اقدام نمایند.

وی به مدیریت جوان و مومنانه مدیرعامل جدید مجموعه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج به عنوان یک فرصت نگریست و ابراز امیدواری کرد: پویایی مجموعه در روزهای اخیر و با توجه به اقداماتی که صورت گرفته، مشهود و آشکار است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *