• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۳:۵۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

رئیس بنیاد شهید‌: مناسب‌سازی مبلمان شهری برای جانبازان در دستور کار قرار دارد

روتیتر:رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از ابتدای سال ۹۳ به طور صد درصد اجرایی می شود .

به گزارش روتیتر به نقل از ایسنا , حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی در جمع ایثارگران هرمزگانی در بندرعباس افزود: حدود ۵۰ درصد این قوانین در سطح کشور اجرا می‌شد، اما با دستور ویژه رئیس‌جمهور دستگاه‌ها مکلف به اجرای قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران هستند‌.

وی اظهار کرد: نوع خدمت رسانی بهداشتی و درمان‌، معیشتی، بهره مندی از فضاهای آموزشی‌، ورزشی – تفریحی و مناسب سازی مبلمان شهری برای جانبازان بخشی از قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران است‌.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران گفت‌: هرمزگان با تقدیم هزار و ۲۵۰ شهید در دوران دفاع مقدس‌، ۳۲ شهید ترور و ۷ شهید انقلاب اسلامی دین خود را به انقلاب ادا کرده است‌.

حجت الاسلام شهیدی محلاتی آمار خانواده‌های ایثارگر هرمزگانی را ۱۷ هزار و ۱۲۳ نفر اعلام کرد و افزود: امروز بیشتر فرزندان شهید جانباز و ایثارگر هرمزگانی تحصیلات تکمیلی دارند و در سنگرهای مختلف به پیشبرد آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک می‌کنند‌.

وی با اشاره به برخی معوقات ایثارگران گفت: با دستور رئیس جمهور اول هفته آینده بخشی از این معوقات به خانواده‌های ایثارگر پرداخت می‌شود‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *