• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۵:۲۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

یگانی : اولین بازار روز ارگانیک در کرج افتتاح شد/گام بلند خدمت در معاونت خدمات شهری و سازمان میادین شهرداری کرج

روتیتر: با حمایت های بی دریغ شهردار کرج دکتر ترکاشوند، گاه های بلند خدمت در معاونت خدمات شهری و سازمان میادین شهرداری کرج برداشته شده است و در همین راستان بیست و یکمین بازار روز کلانشهر کرج افتتاح شد.

در بین کلانشهر های کشور به جز تهران کرج جزء معدود کلانشهر هایی است که این حجم از بازار روز ها را جهت افزایش رفاه خدمت رسانی به مردم شهر کرج احداث کرده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیل روتیتر،آرش یگانی ضمن اشاره به حمایت های شهردار کرج در پیشبرد اهداف سازمان های شهرداری بویژه سازمان میادین ، در مراسم افتتاحیه بازار روز مهرشهر، سلامت شهروندان را مهم ارزیابی کرد و افزود: این بازار روز با رویکرد تاکید بر حفظ سلامت شهروندان به بهره برداری رسید.
این مسئول با اشاره به بافت جمعیتی منطقه مهرشهر اظهار داشت: با توجه به درخواست بالای شهروندان برای ایجاد بازار روز، احداث این مکان با دستور شهردار کرج و مساعدت معاون خدمات شهر شهرداری کرج در دستور کار قرار گرفت.
وی مساحت این بازار روز در طبقه فوقانی  را ۳۴۲ متر اعلام کرد و افزود: سه غرفه ۷۰ متری نیز در طبقه هم کف این بازار وجود دارد.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج با بیان اینکه بازار روز مهرشهر اولین بازاری است که در آن محصولات کشاورزی سالم(ارگانیک) (بدون استفاده از سموم و آفات) ارائه می شود، عنوان کرد: احداث این بازار روز نقش بسزایی در کسب رضایت شهروندان دارد.
یگانی همچنین با اشاره به اینکه تمام موارد موردنیاز شهروندان در این بازار روز ارائه می شود، عنوان کرد: در این بازار روز غرفه های میوه، صیفی، سبزیجات، مواد شوینده، مواد غذایی، پروتئینی، لبنیات، خشکبار و نانوایی فعال هستند.
این مسئول اضافه کرد: به منظور تسهیل در رفاه حال شهروندان این بازار روز مجهز به پارکینگ نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *