• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۵۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

بهره برداری از پروژه های عمرانی زودتر از موعد مقرر انجام شد/تحول فرهنگی ره آورد تفکر بسیجی است

Byrotitr

مارس 9, 2014

روتیتر:شهردار کرج با تاکید بر ضرورت بسط و توسعه فرهنگ بر مبنای تفکر بسیجی گفت: تحول فرهنگی موضوعی بسیار مهم و ره آورد تفکر بسیجی است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی  روتیتر،علی ترکاشوند ظهر امروز در در نشست صمیمی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج با ائمه جماعات کرج و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرداری کرج با بیان این مطلب افزود: توسعه فرهنگ موجب تحول و دگرگونی بنیادین در امور مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی در سطح خرد و کلان می شود و در این راستا تفکر بسیجی، فرهنگی است سرشار از باورها و ارزش هایی که می تواند این تحولات را به نحو مطلوبی مدیریت کند.
وی با اشاره به توانمندی و شاخص بودن ارزش ها و باورهای بسیج افزود: در فرهنگ و تفکر بسیجی آنچه مهم تلقی می شود جلب رضایت الهی و پیروی از ولایت است که این امر همان کلید موفقیت امور مختلف است.

ترکاشوند با تاکید بر ضرورت شناخت الگوی مطلوب از شاخص های فرهنگ و تفکر بسیجی عنوان کرد: تحقق این مهم نقش بسزایی در اجرای اهداف کلان فرهنگی در زمینه های متعدد به ویژه مدیریت شهری می شود.
وی با بیان اینکه لازم است، برنامه های فرهنگی با شاخص های فرهنگ و تفکر بسیجی اجرایی شود، افزود: این مهم ارتقاء و تاثیر گذاری طرح های فرهنگی را تضمین می کند.
بسیجی‌ نیروی تخصص گرا و علم گرا است
شهردار کرج از بسیجی به عنوان نیروی ولایت مدار، تخصص گرا و علم گرا یاد کرد و گفت: یک بسیجی علاوه بر ویژگی های ارزشمندی همچون ایثار، فداکاری، گذشت برای علم و دانش‌اندوزی نیز اهمیت قائل است.
ترکاشوند با بیان اینکه، شهرداری کرج از فعالیت های فرهنگی بسیج استقبال می کند، افزود: حوزه ۸ بسیج شهرداری طی یک سال گذشته اقدامات مطلوبی را در راستای اجرای طرح ها و برنامه های فرهنگی به انجام رسانده است که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی با اشاره به تقارن و همزمانی ایام فاطمیه با تعطیلات نوروز بر انجام برنامه های مناسبتی در این راستا تاکید کرد.

ترکاشوند از آمادگی شهرداری کرج به منظور اطلاع رسانی در خصوص نامگذاری سال جدید خبرداد و گفت: پس از نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری، شهرداری اقدام به اطلاع رسانی گسترده در سطح شهر می کند.

بهره برداری از پروژه های عمرانی زودتر از موعد مقرر
شهردار کرج  با بیان اینکه طی سال گذشته با همکاری و اهتمام همه پرسنل، مدیران و مسئولان شهری خدمات خوب و شایسته ای به شهروندان ارائه شد، افزود: مدیریت شهری با همه ظرفیت و امکان و با برنامه ریزی مدون و کارآمد در سال جدید اقدامات کلانی را در زمینه خدمات رسانی به شهر و شهروندان در دستور کار خود دارد که طبق اولویت و برنامه نسبت به اجرای آن اقدام می کند.
ترکاشوند با اشاره به همکاری و تعامل شورای اسلامی شهر کرج با شهرداری به ویژه در خصوص تخصیص بودجه های عمرانی، بیان کرد: با تدبیر و روشن فکری اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداری موفق به افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهر زودتر از موعد مقرر شد.
وی افزود: از جمله این پروژه ها افتتاح پل سوم خرداد بوده است ضمن آنکه شهرداری بر مبنای سیاست های شورای شهر در خصوص تامین اعتبارات عمرانی همچنین با بهره گیری از حمایت های این نهاد، افتتاح زیرگذر شهید کچویی را در روزهای آینده پیش رو دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *