• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۳۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

بسته های فرهنگی و هنری در البرز بین مسافران نوروزی توزیع می شود

Byrotitr

مارس 17, 2014

روتیتر:مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: در ایام نوروز بسته های فرهنگی و هنری از جمله کتابچه زندگی نامه بانوی ۲ عالم فاطمه زهرا (س) بین مسافران نوروزی در سطح استان توزیع می شود.

به گزارش روتیتر،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در حاشیه رونمایی برنامه های ستاد هماهنگی خدمات سفر استان البرز که پیش از ظهر امروز در کاروانسرای شاه عباسی برگزار شد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: به عنوان نماینده صاحبان حوزه فرهنگ و هنر البرز اعلام می کنم که در ایام نوروز مجموعه های فرهنگی از جمله سینما ها برای استفاده عموم مردم از جمله میهمانان نوروزی باز است.

سیدموسی حسینی کاشانی در ادامه تاکید کرد: در ایام نوروز و به همراه اصحاب رسانه از پیشکسوتان هنر استان در بسیاری از حوزه ها دیدار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در نوروز امسال در تمامی سینماها و سالن های تئاتر به روی مسافران باز خواهد بود تا در رهگذار سفر به این استان و ایام تعطیلات شاهد برنامه های فرهنگی و هنری این استان باشند.

حسینی کاشانی در پایان بیان کرد: با تمهدیدات اندیشیده شده نگارخانه ها، کارگاه های هنرهای تجسمی و کتابخانه ها نیز به عنوان دیگر مکان های فرهنگی در ایام نوروز در استان و شهرستانها فعال خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *