• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

بهره برداری از ۱۰ سرویس بهداشتی پرتابل در ورودی ها و خروجی های کرج

Byrotitr

مارس 17, 2014

روتیتر:مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از اقدامات سازمان زیباسازی در آستانه ورود به روزهای پایانی سال را بهره برداری از ۱۰ سرویس بهداشتی پرتابل تعبیه شده در ورودی ها و خروجی های شهر عنوان کرد.

به گزارش روتیتر،سیدرضا فیض  در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس شهدا و نام آوران کرجی در بلوار جمهوری، گفت: این سرویس ها در ایام نوروز در اختیار شهروندان و مسافران قرار خواهد گرفت.

فیض همچنین از نصب نمادهای نوروزی در مناطق ۱۲ گانه شهر، همزمان با عید نوروز خبر داد و اضافه کرد: ۱۰ نماد از میان ۴۰۰ اثر ارسالی که در پی نشر فراخوان، به دست هیئت داوری رسید، برای نصب در میادین و بلوارهای شهر انتخاب شد.

وی یادآور شد: این نمادها در روزهای باقی مانده به نوروز به ترتیب در سطح شهر جانمایی و نصب خواهند شد.

متولی زیبایی شهر کرج، یکی دیگر از فعالیت های سازمان در آستانه نوروز را نورپردازی پل ها بخصوص پل آزادگان عنوان کرد و افزود: با طرح نوینی که در این خصوص صورت دادیم، مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان در هزینه های نورپردازی صرفه جویی شد.

وی اعتبار اختصاص یافته به اجرای طرح نورپردازی پل آزادگان را ۱۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و از به کارگیری روشی نوین در نورپردازی این پل خبر داد که مطابق استانداردهای روز بوده و تاثیر بسزایی در زیبایی بصری شهر خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *