• تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۰۲:۵۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

افزایش خدمات شهری توسعه پایدار شهری را به دنبال دارد

Byrotit

سپتامبر 11, 2017

روتیتر: مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج گفت: خدمت‌رسانی به مردم و توسعه خدمات شهری وعمرانی از مهم‌ترین اهداف و وظایف مدیریت شهری محسوب می‌شود.

به گزارش روتیتر: شهرام وارسته این مطلب را اعلام و عنوان کرد: امروزه شهرداری ها از یک نهاد صرفا خدمات رسان به نهادی اجتماعی ارتقاء یافته و مسئولیت های متعددی را به عهده گرفته است که یکی از مهمترین آنها خدمات دهی مطلوب و توسعه شهر می باشد.

وی افزود: درآمد زایی نباید به واحد خاصی معطوف شود بلکه از طریق گسترش اقدامات در حوزه های عمران، خدمات شهری، فضای سبز و ارائه خدمات فرهنگی مانند جشن های نشاط وشهروندی در محلات مختلف و بوستان های منطقه به شهروندان می توانیم رضایت شهروندان را کسب کرده و با رفتار عالمانه و آگاهانه شهروندان را در پیشرفت کارها سهیم نماییم که به وسیله پرداخت به موقع عوارض از سوی آنها در عمران و آبادانی شهر گام های موثری را برداریم.

مدیرمنطقه ۲ شهرداری کرج راهکارهای افزایش درآمد را کاهش هزینه ها، پرداخت بدهی ها با توجه به برنامه ریزی های دقیق مالی و بر اساس بودجه مصوب منطقه دانست و گفت: استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در راستای جذب منابع مالی و سرمایه گذاری، تشکیل کمیته های تخصصی درامدی درمنطقه و تعیین و شناسایی منابع درآمدی پایدار از دیگر راههای کسب درآمد می باشد.

وی ادامه داد: شفاف سازی و ایجاد اعتماد در بین شهروندان از دیگر راهکارهای جذب درآمد منطقه می باشد که توصیه می شود که واحدهایی که با محاسبات درآمدی سر و کار دارند، فرمول های محاسباتی و دستورالعمل های مالی را به صورت شفاف در معرض دید شهروندان قرار دهند.

وارسته در پایان اجرای طرح‌های عمرانی با محوریت رفع مشکلات شهری را مهم ارزیابی کرد و با تاکید بر انجام این مهم اظهار داشت: در کنار اجرای طرح‌های شهری نیاز است اجرای طرح‌هایی با عنوان طرح‌های توسعه‌ای نیز مدنظر مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *