• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۱۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

نظارت بر اجرای ابنیه شهری و پارکها/رنگ و بوی عمران و آبادانی در کرج مشهود است

Byrotitr

آوریل 8, 2014

روتیتر:معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: طی سال گذشته پروژه هایی با محوریت مدیریت نظارت بر اجرای ابنیه شهری و پارکها اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روتیتر ، وی با  اشاره به اجرای پروژه های انجام شده در سطح مناطق در حوزه نظارت بر اجرای ابنیه شهری و پارکها عنوان کرد: بازسازی و احداث ساختمان عمران و خدمات شهر منطقه ۶، اجرای پروژه احداث ایستگاه حصارک پایین واقع در منطقه ۵ و تکمیل پروژه ایستگاه کیانمهر از جمله طرح های عمرانی اجرا شده از سوی معاونت فنی و عمرانی با مدیریت حوزه نظارت بر اجرای ابنیه شهری و پارکها می باشد.
کمالی زاده به اجرای پروژه تکمیل و تجهیز ایستگاه بلوار گلزار شرقی منطقه ۵ اشاره کرد و افزود: این پروژه نیز طی سال گذشته اجرایی و تکمیل شد.
وی احداث سوله سایت زمستانی منطقه ۶ را از دیگر پروژه های اجرا شده معاونت فنی و عمرانی دانست و افزود: تکمیل و تجهیز ایستگاه آتش نشانی باغ ترقی منطقه ۷ و احداث ساختمان اداری منطقه ۱۲ نیز از دیگر پروژه های اجرا شده توسط معاونت فنی و عمرانی است.

کمالی زاده اجرای پروژه احداث ایستگاه خیابان برق کلاک را یادآور شد و گفت: در این راستا پروژه ایستگاه سطح منطقه ۳، پروژه تکمیل انبار خدمات شهر منطقه ۱۰ و پروژه دیوار حائل و راه پله ارتباطی خیابان های گلستان ۱۵،۱۷،۱۹ اجرایی شد.

پروژه تکمیل و تجهیز ساختمان اداری منطقه ۸

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با اشاره به اجرای پروژه تکمیل و تجهیز ساختمان اداری منطقه ۸ شهرداری بیان کرد: پروژه احداث ساختمان کانون پرورش فکری کودکان منطقه ۵ و تکمیل بهسازی و مرمت باشگاه میلاد نیز سال گذشته در دستورکار برنامه های معاونت فنی و عمرانی قرار گرفته و اجرایی شد.

کمالی زاده افزود: پروژه ساماندهی و احداث دریاچه مصنوعی کرج، تکمیل سوله چند منظوره مدیریت بحران منطقه ۳ و احداث ساختمات سامانه ۱۲۵ آتش نشانی همچنین پروژه تکمیل و راه اندازی استخر و ورزشگاه شهدای گلشهر، سوله ورزشی منطقه ۷ نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته اجرایی شد.

وی اجرای پروژه سنگ کف محوطه باشگاه میلاد را یادآور شد و افزود: طراحی دیوار حائل خیابان سرو جهان نما واقع در منطقه ۱۱ و اجرای پروژه عمران و خدمات شهر منطقه ۳ همچنین احداث مجتمع تعمیرگاهی شرکت واحد اتوبوسرانی نیز سال گذشته اجرایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *