• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۲۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

شب بازار میدان طالقانی جمع آوری شد

Byrotitr

آوریل 19, 2014

روتیتر:معاون خدمات شهری شهرداری کرج از جمع آوری شب بازار میدان طالقانی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر،حسن مدیرروستا افزود: این اقدام پیرو مصوبه شورای تامین استان و پیگیری های مکرر استانداری و فرمانداری انجام شد.
وی اضافه کرد: بر اساس این مصوبه و طی هماهنگی به عمل آمده با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، معاونت خدمات شهری در خصوص جمع آوری این بازار اقدام کرد.
این مسئول با اشاره به سوء استفاده برخی از افراد در خصوص حضور در فضای شب بازار عنوان کرد: هدف از انجام این مهم پیشگیری از سوء استفاده های مالی برخی افراد از شهروندان است.
مدیرروستا با بیان اینکه فضاهای شهری متعلق به عموم شهروندان است، تصرف فضاها و معابر شهری را تضییع حقوق شهروندی دانست.
وی افزود: شهرداری به عنوان ارگانی مردمی علاوه بر ارائه خدمات در عرصه های مختلف به شهروندان، موظف به صیانت از فضاهای عمومی شهر است.
مدیرروستا، شهرداری را امانت دار شهر و شهروندان در همه امور شهری خواند و گفت: صیانت از حقوق شهروندی مهمترین آیتم در طرح جمع آوری شب بازار میدان طالقانی بوده است. معاون خدمات شهر شهرداری کرج عنوان کرد: اجرای این طرح با تعامل و همکاری مسئولان شهر صورت گرفت که این امر حاکی از توجه آنها به امور شهری و خواسته های بحق شهروندان است.

هدف از ایجاد بازار روزها تسهیل در امور شهروندی است
معاون خدمات شهری شهرداری کرج در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ایجاد بازارهای روز در سطح شهر عنوان کرد: این بازارها تحت پوشش شهرداری و با هدف خدمت رسانی ایجاد شده اند.مدیررستا عنوان کرد: این بازارها منسجم، هدفمند و با در نظر داشتن میزان نیاز شهروندان به مایحتاج روزانه در نقاط مختلف شهر ایجاد شده اند.وی با اشاره به نظارت های مستمر بر روند فعالیت بازار روزها عنوان کرد: این مهم زمینه را برای  آرامش خاطر و اطمینان شهروندان فراهم در امر خرید فراهم می کند.
مدیرروستا افزود: بازار روزهای کرج در ۲۰ نقطه از سطح شهر واقع شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *