• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۳:۴۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

سامانه ۱۳۷ عامل تحقق رویکرد شهروندمحوری در مدیریت شهری است

Byrotit

اکتبر 19, 2017

روتیتر: شهردار کرج در بازدید از سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج، شهروندمحوری را مهمترین رویکرد مدیریت شهری برشمرد و از سامانه ارتباطای ۱۳۷ به عنوان عامل مهم در به ثمر نشستن این رویکرد یاد کرد.

به گزارش روتیتر: دکتر اصغر نصیری سامانه ۱۳۷ را پل ارتباطی مردم و شهرداری ذکر و بیان کرد: با توجه به اینکه شهروندان عنصر اصلی شهرداری به عنوان دستگاهی شهروندمحور به شمار می روند، برنامه ریزی و سرمایه گذاری برای این بخش در سهولت رفع موانع و مشکلات زیرساختی بسیار موثر خواهد بود.

دکتر نصیری، حوزه کاری ۱۳۷ را با توجه به ضرورت امانتداری و رسیدگی به امور شهروندان، مهم دانست و خاطرنشان کرد: مدیران و عوامل اجرایی مناطق و سازمان ها موظف هستند رسیدگی به پیام های ارسالی از سوی سامانه را در اولویت کار خود قرار داده و در کوتاه ترین زمان نسبت به رفع مشکلات و موانع اقدام کنند.

به گفته این مسئول، عملکرد مدیران در خصوص رسیدگی به پیام های سامانه ۱۳۷ از سوی اداره کل بازرسی به صورت مستمر و در بازه زمانی ۱۵ روزه رصد و بررسی می شود.

وی به تاثیر گزارش عملکرد این مسئولان در خصوص پیام ها اشاره کرد و افزود: گزارش ها در جلسات شورای برنامه ریزی مطرح می شود و در ارزیابی آتی عملکرد مدیران موثر خواهد بود.

این مسئول بر اهمیت محله محوری تاکید و بررسی نقاط ضعف و قوت محلات و مناطق را از اولویت های مجموعه مدیریت شهری در دوره جدید ذکر کرد.

نصیری افزود: سامانه ۱۳۷ موظف است با توجه به تماس ها و پیام های شهروندان، نقاط ضعف و قوت مناطق را بررسی و اعلام د تا از این طریق امکان ارائه خدمات بیش از پیش به شهروندان و جلب اعتماد آنان به نحوی شایسته تر فراهم شود.

شهردار کرج بیان داشت: باید پردازش پیام ها و مشکلات شهروندان به دو دسته فوری و عادی تقسیم شود. از این منظر ضروری است پیام های فوری در کوتاه ترین زمان توسط عوامل رسیدگی شده و درخواست های عادی در زمانی مشخص مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان دستور تشکیل اکیپ اجرایی سامانه۱۳۷ برای آینده نزدیک را صادر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *