• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۳:۵۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

عملکرد شهردار کرج در پاکسازی شهر قابل تقدیر است

Byrotit

اکتبر 25, 2017

روتیتر: رئیس شورای اسلامی شهر کرج عملکرد یک ماه اخیر شهرداری را قابل تقدیر دانست و گفت: اقدامات صورت گرفته در این مدت به ویژه در خصوص پاکسازی شهری مورد رضایت شهروندان بوده است.

به گزارش روتیتر، دکتر نبیونی در نوزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج پیش از قرائت دستور جلسه ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شهردار کرج طی یک ماه اخیر اقدامات ارزنده ای در جهت پاکسازی سطح شهر داشته است که زیبا سازی محدوده متروی گلشهر نمونه آن است.

وی افزود: مدیر مدبر و کاردان مدیریت شهری کرج طی اقدامی ارزنده از مدیران پاک دست، درمانگر و جوان و پویا در مناطق شهری استفاده کرده است که این اتفاق نوید بخش بروز اتفاقات خوب در شهر خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: زمانی یک کلانشهر به شهر ایده آل و سالم نزدیک خواهد بود که از مدیرانی سالم و توانمند بهره مند باشد و قطعا انتخاب اخیر شهردار کرج در بکارگیری مدیران نشان از این توانمندی هاست.

دکتر نبیونی ابراز امیدواری کرد که همه با هم دست به دست هم می دهیم و حاکمیت برابری و برادری در شهر موفقیت های کلانی را برای شهر به ارمغان می اوریم تا شکوفایی و رشد کلانشهر کرج را شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *