• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۱۸:۰۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ارائه طرح های فناورانه حوزه مدیریت شهری در نمایشگاه پژوهش البرز

Byrotit

اکتبر 28, 2017

روتیتر: رئیس پارک علم و فناوری استان البرز گفت: طرح های فناورانه در حوزه مدیریت شهری در ۱۰ محور اصلی اعم از عمران شهری، معماری، زیباسازی و سیما منظر شهری در نمایشگاه هفته پژوهش ارائه می شود.

به گزارش روتیتر ، عطاء الله ربانی در جلسه شورای سیاستگذاری هفته پژوهش استان که عصر چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انعقاد قردادهای فروش محصولات، خدمات فناورانه و دانش فنی همچنین تبادل تفاهم نامه ها با همکاری دستگاه های اجرایی و بخشی در این هفته انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره و کارگاه های اموزشی در حوزه مورد نیاز شرکت های فناور و دانش بنیان در اولویت اقدامات قرار دارد، افزود: طرح های فناورانه در حوزه مدیریت شهری در ۱۰ محور اصلی اعم از عمران شهری، معماری، زیباسازی و سیما منظر شهری در نمایشگاه هفته پژوهش ارائه می شود.

دبیر کمیته نمایشگاهی فن بازار هفته پژوهش استان البرز تاکید کرد: غرفه برتر در نمایشگاه هفته پژوهش مطابق با تجارت به دست آمده از حضور در نمایشگاه های متعدد در این هفته معرفی خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری البرز با تاکید بر اینکه هفته پژوهش ظرفیت فناورانه استان را به نمایش می گذارد، خاطرنشان کرد: جهت گیری نمایشگاه امسال بیشتر به سمت حضور چشمگیرتر بخش خصوصی است.

رئیس پارک علم و فناوری البرز با بیان اینکه تلاش می شود کارهای نمایشگاه امسال در قالب انجمن‌های تخصصی انجام شود تاکید کرد: نهادهای مردمی همچون اتاق بازرگانی و خانه صنعت باید در این نمایشگاه حضور ویژه داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *