• تیر ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

بازدید دکتر بهمنی از محور روستایی قلعه آذری – هشتگرد در شهرستان نظرآباد

Byrotit

اکتبر 30, 2017

روتیتر: روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز ، دکتر بهمنی نماینده مردم شریف شهرستان نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان در راس هیاتی از محور روستایی قلعه آذری – هشتگرد بازدید نمود.

به گزارش روتیتر: عسکری – رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نظرآباد گفت در این بازدید که با هدف بررسی مشکلات محور روستایی قلعه آذری – هشتگر صورت پذیرفت مشکلات این محور مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی برای رفع این مشکلات که اغلب مشکل کمبود اعتبار است ارائه گردید.

وی افزود در این بازدید معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری و بخشدار تنکمان، اعضای شورا و دهیار روستای قلعه آذری برگزار گردید موضوعاتی درخصوص پرحادثه بودن محور فوق به دلیل عرض کم و ایمنی حداقلی آن عنوان گردید که پس از بازدید میدانی و بررسیهای بعمل آمده مقرر گردید با هماهنگی فرمانداری شهرستان نظرآباد و بخشداری تنکمان به لحاظ تخصیص اعتبارات مورد نیاز اقدام لازم صورت گیرد.

دکتر بهمنی نماینده مردم شریف شهرستان نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان ضمن تقدیر از عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در خصوص ساخت راههای روستایی گفت ساخت این راهها باعث آسایش و امنیت کشاورزان و دامداران منطقه و به تبع آن جلوگیری از مهاجرت به شهرهای بزرگ و حاشیه نشینی میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *