• تیر ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

شبی ناخوشایند برای حیات وحش البرز

Byrotit

اکتبر 30, 2017

روتیتر: متاسفانه در شب گذشته شاهد دو اتفاق ناگوار در حیات وحش البرز بودیم . مورد اول شکار یک قلاده خرس توسط شکارچیان در منطقه شکار ممنوع طالقان و دیگری برخورد یک قلاده خرس با خودروهای عبوری در محور کرج چالوس.

به گزارش روتیتر: مهندس فردین حکیمی مدیرکل حفاظت محیط زیست گفت: در شب گذشته بر اساس گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر حضور شکارچیان در یکی از زیستگاههای حیات وحش طالقان، مامورین یگان حفاظت بلافاصله در منطقه حضور یافتند و پس از کمین و تعقیب و گریز شکارچیان، بالاخره در ساعت حدود ۲ بامداد موفق به دستگیری شکارچیان شدند . این شکارچیان که اقدام به شکار یک قلاده خرس کرده بودند پس از تنظیم صورتجلسه تخلف و تشکیل پرونده، به مراجع محترم قضایی معرفی شدند.
حکیمی افزود: اتفاق دیگر برخورد یک قلاده خرس قهوه ای با خودروهای عبوری جاده کرج چالوس بود که پس از بروز حادثه و گزارش آن توسط مامورین محترم راهداری گچسر، مامورین یگان حفاظت بلافاصله در محل حاضر و گونه آسیب دیده را به کرج منتقل نمودند و پس از حضور دامپزشک در محل و معاینات اولیه، به جهت وجود آسیب دیدگی جدی و وخیم بودن وضعیت آن، جهت طی مراحل درمانی با هماهنگی دفاتر تخصصی سازمان به بیمارستان تخصصی دامپزشکی مرکزی تهران منتقل گردیدکه اخبار تکمیلی در اینخصوص اطلاع رسانی خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *