• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

رسیدگی به بودجه مصوبه تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سیمین دشت توسط شهرداری کرج

Byrotit

اکتبر 30, 2017

روتیتر: عضو هیئت مدیرعامل شهرک‌های صنعتی سیمین دشت گفت: از مسئولان شهرداری کرج می‌خواهیم نسبت به پرداخت بودجه مصوبه ساخت تصفیه‌خانه مرکزی شهرک صنعتی سیمین دشت اقدام کنند.

به گزارش روتیتر: حجت‌الله بهادری کیا گفت: حدود دو سال است که پروژه ساخت تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سیمین دشت در دستور کار هیئت‌امنای این شهرک قرارگرفته است.

وی افزود: این پروژه به‌منظور استفاده از پس آب کارخانه‌ها است که کمک بسیاری در امر صرفه‌جویی و اقتصادی خواهد کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در سفر ریاست‌جمهوری این موضوع موردتوجه هیئت دولت قرار گرفت و بودجه دو میلیارد تومانی به تصویب رسید، تصریح‌ کرد: طبق این مصوبه بودجه مربوط به ساخت تصفیه‌خانه مرکزی در ردیف بودجه‌های عمرانی البرز محقق شده است.

به گفته بهادری کیا بودجه یادشده در حال حاضر بیش از هفت ماه است که در حساب شهرداری کرج قرار دارد و تا کنون موفق به دریافت مبلغ نشده‌ایم.

وی با بیان اینکه دریافت بودجه در مرحله نامه‌نگاری قرارگرفته است، یادآور شد: اقدامات کافی و لازم را انجام داده‌ایم و در انتظار پاسخ از سوی شهرداری کرج هستیم.

این مسئول با بیان اینکه قرارداد لازم با پیمانکار ساخت این پروژه به امضا رسیده است، اظهار داشت: این شهرک صنعتی بیش از ۳۴ است که فعالیت می‌کند و در حال حاضر بیش از ۹۰درصد از ۲۱۶کارخانه این مجموعه فعالیت دارد به همین دلیل لزوم آغاز عملیات ساخت تصفیه‌خانه در این شهرک محسوس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *