• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۳۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

برکات حضور رهبر معظم انقلاب تا سال‌ها مردم را منتفع می‌کند

Byrotitr

مه 3, 2014

روتیتر:امام جمعه فردیس گفت: مردم این شهرستان‌ها تا سال‌ها از برکات سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به فردیس بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ایمانی با اشاره به حضور مقام عظمای ولایت در کارخانه مپنا واقع در شهرستان فردیس گفت: جایگاه ولایت در قلوب ملت ایران فراتر از رهبری انقلاب اسلامی است و مردم ما با تمام وجود به معظم‌له ایمان و اعتقاد دارند.

وی تصریح کرد: در سفرهایی که حضرت آقا به نقاط مختلف کشور داشته و دارند، مردم تا سال‌ها از برکات حضور معظم‌له منتفع شده و به طور قطع دیدار رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی با کارگران و مدیران و کارشناسان شرکت مپنا، برای مردم فردیس و به طور کلی استان البرز دستاوردهای بسیار زیادی به همراه دارد.

خطیب جمعه فردیس با اشاره به ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی مردم ولایی این شهرستان گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، مردم فردیس همواره در صف نخست دفاع از اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و در این راه هرگز بیعتی که با ولایت بستند را فراموش نکردند.

ایمانی تاکید کرد: مردم ولایی استان البرز و به صورت ویژه و خاص شهرستان فردیس، خود را سرباز انقلاب و ولایت می‌دانند و از صمیم قلب به ولی امر خود ایمان و اعتقاد دارند.

وی تصریح کرد: تفاوت نظام مقدس جمهوری اسلامی با دیگر حکومت‌ها نیز در همین نکته است، چرا که مردم ما انقلاب اسلامی را از آن خود دانسته و تبعیت و پیروی از ولایت را وظیفه شرعی می‌دانند.

امام جمعه شهرستان فردیس افزود: از سوی دیگر رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی نیز زندگی خود را وقف دفاع از اسلام و پاسداری از انقلاب اسلامی کرده‌اند و به همین دلیل به هر نقطه‌ای از کشور که سفر می‌کنند، برکات این سفر تا سال‌ها مردم را منتفع می‌سازد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مردم فردیس هرگز خاطره سفر پرخیر و برکت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را فراموش نخواهند کرد، گفت: وظیفه مسئولان استان البرز و شهرستان فردیس از امروز بیشتر شده و آنها باید با الگوبرداری از رهبری معظم انقلاب، تمام توان خود را برای تحقق و اجرای فرامین معظم‌له به کار بندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *