• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۴۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

بازسازی و تجهیز کافی شاپ پارک جهان نما

Byrotit

نوامبر 1, 2017

روتیتر: آگهی مزایده عمومی بازسازی و تجهیز کافی شاپ پارک جهان نما از سوی روابط عمومی سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در روزنامه های کثیرالانتشار به چاپ رسید.

به گزارش روتیتر: منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، سازمان سیما ومنظر فضاهای سبز شهری شهرداری کرج در نظر دارد :
نسبت به خرید لوازم موردنیاز برای کلیه پروژه های حفظ ونگهداری واحد آب با مبلغ اولیه ۵/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال نسبت به بکارگیری پیمانکار واجد صلاحیت (اشخاص حقوقی وحقیقی) اقدام نماید. از متقاضیان شرکت در مناقصه دعوت میگردد از تاریخ چاپ و انتشار آگهی مناقصه حداکثر بمدت ۱۰ روز کاری به نشانی استان البرز- کرج- عظیمیه- ضلع شمالی میدان استقلال- سازمان سیما ومنظر فضای سبز شهری شهرداری – طبقه اول – دفتر امور پیمانها مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۵۴۰۳۰۳ -۰۲۶ تماس حاصل نمایند.
الف – شرایط متقاضی اشخاص حقوقی : اساسنامه شرکت – کد اقتصادی – ارزش افزوده – آگهی تاسیس-آخرین تغییرات (روزنامه رسمی) و سایر مدارک ثبتی– نمایندگی رسمی یا مجوز لازم ومرتبط ازادارات یا ارگانهای ذیربط
شرایط متقاضی اشخاص حقیقی : افراداد دارای نمایندگی رسمی یا جواز فروش اقلام مربوطه وسایر مجوزها از ادارات یا ارگانهای ذیربط
ب- محل دریافت اسناد و قبول پیشنهادات: محل دریافت اسناد امور پیمانها و قبول پیشنهادات دبیرخانه سازمان میباشد.
پ- شماره حساب: متقاضیان می بایست بابت شرکت در مناقصه مبادرت به ارائه ضمانتنامه بانکی به مبلغ ۲۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال یا اصل فیش واریزی هر کدام بشماره حساب ۱۰۰۱۰۰۱۰۰۱۲۱ بانک شهر شعبه عظیمیه ۴۵ متری کاج به نام شهرداری کرج اقدام نمایند.
ت- حداکثر مدت اجرا پایان سال ۱۳۹۶ تعیین میگردد.
ث – مهلت ارائه و تحویل اسناد: حداکثر ۱۰ روز کاری از تاریخ درج آگهی وتاریخ بازگشایی پاکات اولین جلسه پس ازعودت اسناد میباشد.
ج- بابت خرید اسناد مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ ریال به حساب ۱۰۰۱۰۰۱۰۰۲۶۱ بانک شهر شعبه عظیمیه ۴۵ متری کاج به نام شهرداری کرج واریز و اصل فیش واریزی را همراه با معرفی نامه ممهور به مهر شرکت ارائه نمایند. (با همراه داشتن کارت اعتباری امکان واریز وجه در محل نیز میسر می باشد) همراه داشتن مهرشرکت جهت دریافت اسناد الزامی میباشد.
چ – بدیهی است شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف مقرر در اسناد مناقصه بوده و سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات واصله مختار می باشد و هزینه درج دوآگهی توامان به عهده برنده مناقصه میباشد. ضمناً مشروح شرایط مناقصه در اسناد درج می باشد که شرکت کنندگان می بایست کلیه مدارک ارسالی را پس از اخذ با قید قبولی مهر و امضاء نموده و در پاکت های لاک و مهر شده تحویل نمایند و به پیشنهادات مشروط، مخدوش، نامفهوم و ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ح- ازبرنده ۱۰٪ سپرده انجام تعهدات درقالب ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی اخذ خواهد شد.
روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *