• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

اجرای بیش از ۱۵۰۰۰ متر طول عملیات خط کشی محوری در منطقه۷

Byrotit

نوامبر 1, 2017

روتیتر: مدیر منطقه۷ از اقدامات ترافیکی در این منطقه خبر داد و افزود: این پروژه ها با هدف افزایش ضریب ایمنی در سطح شهرعملیاتی شده اند.

به گزارش روتیتر به نقل از روابط عمومی منطقه۷شهرداری کرج سیدرضا فیض با اعلام این خبرخاطر نشان کرد: پروژه های مذکور شامل اجرای خط کشی محوری، اجرای بلوک عابر پیاده و رنگ آمیزی سرعتکاه های آسفالتی می باشد.
وی عنوان کرد: عملیات خط کشی این معابر با یک دستگاه ایرلس مدرن (دستگاه مخصوص خط کشی ) با استفاده از بهترین مصالح ترافیکی داخلی و توان نیروی های ترافیک منطقه انجام می شود.
این مسئول حجم اقدامات و عملیات خط کشی محوری در سطح منطقه را ۱۵۰۰۰متر طول عنوان کرد و اظهار داشت : این عملیات در فلکه اول رجایی شهر تا بلوار موذن ، خیابان پیروزی تا شهرک بهارستان ، خیابان ضلع شمالی شهرداری منطقه صورت پذیرفته است.
فیض افزود: نصب تجهیزات ایمنی باتومی به تعداد ۲۰۵عدد ، نصب چشم گربه ای به تعداد ۲۰۰ عدد ، ۳۰۰عدد بلوک عابر پیاده در خیابان اصلی رجایی شهر و بلوار رستاخیز ، جمع آوری ۴۵عدد نیوجرسی بتنی و اجرای جدول گذاری به طول ۴۰۰ متر در خیابان شهید میرزایی پرور و سه باندی رجایی شهر اقدامات دیگر حوزه عمران و ترافیک منطقه در طول هفته گذشته بود.
مدیر منطقه۷شهرداری کرج با بیان اینکه خط کشی خیابان جزو مبلمان شهری محسوب می‌شود اظهار داشت: خط کشی معابر یکی از اقدامات اصلی این سازمان در راستای ایمنی و نظم دهی به ترافیک شهر است لذا این امر تاثیر بسزایی در نظم ترافیکی و کاهش تصادفات دارد.
فیض یادآور شد: عملیات خط کشی معابر منطقه با رعایت استاندارد معابر شهری توسط واحد ترافیک منطقه۷ و تحت نظارت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اجرای بیش از صورت می پذیرد و امید است با اجرای این عملیات رضایت شهروندان در این مناطق بیش از پیش جلب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *