• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۳۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

زندانی شدن پاکبان حادثه دیده کرج ،دروغ است

Byrotit

نوامبر 4, 2017

روتیتر: حسین شریف کاظمی گفت: جعفر باقری از نیروهای شرکت پیمانکار وابسته به شهرداری کرج سال گذشته بر اثر بروز سانحه ای در حین کار دچار مصدومیت شدید شد که با انتقال وی به بیمارستان توسط شهروندان مراحل درمان آغاز شد.

به گزارش روتیتر:مدیر منطقه ۱۱ شهرداری کرج با اشاره به حواشی بوجود آمده مبنی بر زندان رفتن پاکبان حادثه دیده در منطقه کلاک بالا، تاکید کرد: با حضور پیمانکار در کلانتری وتوافق شاکی، وی به زندان نرفته و بدهی اجاره پرداخت خواهد شد.
وی اضافه کرد: در پی این حادثه امکان بازگشت به کار برای او میسر نشد که با مساعدت دکتر نصیری شهردار جدید کلانشهر کرج، دستور بازگشت به کار باقری ماه گذشته صادر و با حضور در دفتر شهردار از او دلجویی شد.

شریف کاظمی بیان داشت: با توجه به هزینه های بالای درمان و مشکلاتی که در مسیر دریافت بیمه و خسارات این پاکبان پاک دست بوجود امد، متاسفانه پرداخت اجاره بهای وی به مبلغ ۹۵ میلیون ریال به تاخیر افتاد و با شکایت صاحبخانه حکم تخلیه برایش صادر گردید.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری کرج افزود: با درج گزارشی از رخداد در یکی از نشریات سراسری، یکی از خیرین عهده دار پرداخت بدهی باقری شده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس موضوع بازداشت و بدهی این پاکبان آسیب دیده در حال حاضر رفع شده و با توجه به نظر مثبت شهردار کرج مبنی بر حمایت از افراد ضعیف و کارگران، انتظار می رود مشکل وی به زودی و به نحو احسنت رفع گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *