• تیر ۹, ۱۴۰۳ ۰۷:۱۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مسئولان گذشته به کارهای شعاری اکتفا کردند

Byrotit

نوامبر 7, 2017

روتیتر: شهردار کرج به همراه مشاوران رسانه ای و فرهنگی خود با اصحاب فرهنگ و رسانه دیدار کرد. به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، دکتر نصیری، شهردار کرج در سالن شهدای شهرداری با اصحاب فرهنگ و رسانه دیدار کرد.

به گزارش روتیتر: دکتر نصیری، شهردار کرج در سالن شهدای شهرداری با اصحاب فرهنگ و رسانه دیدار کرد.

در ابتدای این نشست، علی خیلدار، مدیرکل اداره ارشاد اسلامی استان البرز، ضمن تشریح اهمیت هنر و فرهنگ در اجتماع به فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره و بیان کرد: فرهنگ به عنوان پایه و اساس عملکرد و سرنوشت یک کشور از اقتصاد نیز مهم تر است و توجه به آن از ضروریات به شمار می رود.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به این موضوع که اگر در کشوری به فرهنگ توجه نشود آن کشور سرنوشت خوبی نخواهد داشت، لازم است تا از ابعاد جدیدتری به آن نگاه شود.

وی خروج از نگاه شعاری در مقوله فرهنگ را کاری ضروری دانست و گفت: متاسفانه مسئولان گذشته راهی را برگزیدند که منجر به کارهای شعاری و ضد فرهنگی شد.

خیلدار با اشاره به نقش بی بدیل و ارزنده هنر، فرهنگ و رسانه در پیشرفت و توسعه کشور، عنوان کرد: امید است با حضور دکتر نصیری، شهردار کرج، بی توجهی به عرصه هنر، اصحاب فرهنگ و رسانه ریشه کن شود.

این مسئول در ادامه به نقش شهرداری در توسعه فرهنگ و هنر اشاره و بیان کرد: امکانات و زیرساخت هایی که نیاز است تا هنر و فرهنگ کرج توسعه یابد به واسطه شهرداری فراهم می شود و این نهاد خدمت رسان می تواند تعامل مطلوبی با هنرمندان در این زمینه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه کم توجهی به مجموعه رسانه نیز، آن مجموعه را با مشکل مواجه می کند، خواستار توجه ویژه نهادها به رسانه شد.

در ادامه این دیدار مدیران انجمن های هنری استان و نمایندگان اصحاب رسانه مشکلات خود در شهر را بیان کردند.

گفتنی است در این نشست دکتر نصیری شهردار کرج، مشاوران رسانه ای و هنری شهردار، مدیران انجمن های هنری استان، نمایندگان اصحاب رسانه و خانه مطبوعات، خبرنگاران و گزارشگران روزنامه های سراسری و محلی حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *