• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

دغدغه اصناف با ساماندهی دستفروشان ۴۵متری گلشهر برطرف شد

Byrotit

نوامبر 12, 2017

روتیتر: رئیس اداره اصناف شهر کرج، اقدام مدیریت شهری کرج در جمع آوری و ساماندهی دستفروشان منطقه ۵ را بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: معضل دستفروشی و روند رو به پیشرفت این تخلف شهری سال ها ما را درگیر کرده بود که با جدیت مدیریت شهری در دوره جاری، شاهد حرکتی بسیار خوب در ساماندهی آن بودیم.

به گزارش روتیتر: حمید کریمی در گفتگوی تلفنی با اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج این مطلب را ذکر کرد و گفت: حساسیت و تلاش مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج برای توجه به موضوع دستفروشان و ساماندهی آنان، بسیار قابل تقدیر و ارزشمند است.

وی، با درخواست از مسئولان برای پیگیری جدی این موضوع و مقابله دائمی با معضل دستفروشی، افزود: اگر این اقدامات برای همه مناطق و به صورت مستمر به اجرا درآید بسیاری از مشکلات اصناف برطرف خواهد شد.

کریمی، با بیان اینکه دستفروشان واقعی حق امرار معاش دارند و نمی خواهیم آسیبی به آنان برسد، ادامه داد: باید این افراد فرصت و موقعیتی را برای فروش و کسب روزی داشته باشند که اختصاص غرفه های فروش به آنان ما را به این هدف می رساند.

رئیس اداره اصناف کرد افزود: اما برخورد با اخلال گران در خرید و فروش و سوء استفاده کنندگان باید در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول همچنین همکاری دادگستری، دادستانی و نیروی انتظامی در اجرای طرح ساماندهی دستفروشان منطقه ۵ را مزید امتنان خواند و تاکید کرد: اداره اصناف نیز همه همت و تلاش خود را برای همکاری با مدیریت شهری در این زمینه به کار خواهد گرفت.

وی گفت: چنان چه برای اصناف ثابت شود که صاحبان مغازه و کاسبان نسبت به سد معبر و دستفروشی اقدام کرده اند اماکن مذکور با همکاری ضابطین قضایی، پلمپ خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *