• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۱۶:۳۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

هیچ مدیری اتوبوسی وارد کرج نمی شود

Byrotit

نوامبر 12, 2017

روتیتر:رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد هیچ مدیری با هر قد و قامتی از جای دیگر وارد البرز شود زیرا به اندازه کافی کرج مهاجر پذیر بوده و دیگر نخواهیم گذاشت این اتفاق‌ها در کرج رخ دهد.

به گزارش روتیتر به نقل از ایرنا، محمد نبیونی در نشست روز یکشنبه شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: شهردار کرج باید در تمام نشست شورا شرکت کند در غیر این صورت لوایح شهرداری بررسی نمی‌شود.

وی گفت: ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد هیچ مدیری با هر قد و قامتی از جای دیگر وارد البرز شود زیرا به اندازه کافی کرج مهاجر پذیر بوده و دیگر نخواهیم گذاشت این اتفاق‌ها در کرج رخ دهد.

نبیونی با اشاره به سفر اعضای شورای شهر به کربلای معلی افزود: هزینه این سفر توسط خود اشخاص تامین شده و یک ریال از بودجه شورا و شهرداری نبوده است.

عباس زارع عضو شورای شهر کرج از برخی مشکلات در شهر گلایه کرد و گفت: وضعیت نابسامان دستفروشان، وضعیت بد دور برگردان‌ها، چهره نادرست تابلوهای مغازه‌ها، عدم راه اندازی قطار شهری و وضعیت نابسامان اتوبوسرانی از جمله مشکلات است.

وی خواستار توسعه فضاهای سبز در کلانشهر کرج شد و ادامه داد: ما باید فضای سبز خود را حفظ کنیم و به وضعیت نابسامان شهر در حوزه قطار شهری و ساماندهی درست اتوبوسرانی و خدمات‌دهی بپردازیم.

فرج الله ایلیات عضو دیگر شورای شهر کرج به موضوع ساماندهی دستفروشان ۴۵ متری گلشهر اشاره کرد وگفت: پس از مدت بسیار طولانی و تلاش بخش حقوقی شهرداری ۱٫۵ درصد عوارض بعد از کمیسیون در شهرداری کرج و به اتفاق آرا به صورت هماهنگ در کل کشور اجرا می‌شود که بسیار کار درست و شایسته‌ای بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *